Gå til innhold

Hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg bare lurer på hvordan det går med dere andre PCO/PCOS'er?

Jeg er ferdig med min 1. runde med pergo, og venter på å teste.. Men føler jeg får innbilte symptomer jo mer jeg leser ;) Hehe. Jaja, regner med jeg blir henvist til lap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Vi er vist i samme båt! Er ferdig med min 1 runde pergo jeg og, venter på å teste:) Har ikm 22 sept! Tror jeg har symtomer, men de er sikkert bare innbillning;) Har en del halsbrann til tider, men det kan jo skyldes andre ting og. Who knows?? Når har du ikm? Står på venteliste på lap jeg. Heldig og får time innen 6 mnd. Klem.

Skrevet

åå det er ikke lenge til :) Krysser fingrene. Jeg har ikke syklus i det hele tatt. Så måtte ta provera først. Tok pergo fra 20-24. august, så jeg kan vel teste snart?

hehe, føler også at jeg har symptomer ;) f.eks er brystvortene mine ømme. Men venter bare på den enkle streken når jeg tester.

De fleste får vel time innen 6 mnd? Håper du slipper og at spiren sitter!!! :) Har dere prøvd 33 pp? :o Krysser fingrene for dere!! Vi har vår 1. skikkelige prøveperiode. Men har "prøvd" i 1,5 år... Men ikke lett uten syklus :o

Skrevet

Nei, det blir skikkelig spennende!:) tok de fra 26-30 jeg. Min syklus har vært på styr den og. De siste 3 mnd har de vært 50 dager-42 og tilslutt 31, hurra for det!:) Du kan vel teste snart du ja! Teste sammen den 22 sept da??:) Når du sier det, kjenner jeg at brystvortene er ømme ja! :P Ja, det er 6 mnd ventetid, så håper jeg har fått time innen da. Ble du rammet av at pergoen var utsolgt?

Jepp, vi har prøvd 33 pp.Siden vi begynnte å telle ja. Mange tunge stunder! Men har gått uten prev i 6,5 år, med samme typen. Lykke til da=)

Skrevet

Ja, vi kan godt teste sammen 22 :D Spennende!! Håper spiren sitter på oss begge... Er litt usikker på om jeg bare innbiller meg ømme brystvorter eller om de virkelig er det.. Men er jeg gravid, så får jeg kanskje flere symptomer til 22 ;)

Ja, men jeg fikk låne av ei. Og hun fikk tilbake nå når de kom inn igjen. Du da? Fikk du mange bivirkninger? Jeg hadde egentlig bare hetetokter. Har du vært mange ganger på pergo?

Krysser fingrene for dere!!! :D

Men går du på lavkaro også? Er så mange som snakker om det. Jeg har prøvd, men ikke merket noen stor forskjell... Er det avgjørende tror du? Jeg er en slank PCOS'er med BMI på 20.

Skrevet

hmm. det er ikke sikkert jeg klarer å vente med testinga ;) Men skal prøve.. Er jo bedre å evt. få positiv med en gang, og ikke negativ og så positiv..

Skrevet

Om du tester før er opp til deg;) ja, det er noe med den innbillninga:p Jeg fikk også låne av ei, men jeg vet ikke om de er kommet på apoteket igjen? Jeg fikk en del hetetokter og hodepine, å thats it:) Dette var 1 runde ja, aldri prøvd før.

Lavkarbo har jeg ikke prøvd. Prøver å spise sunt å trene:) Tror kostholdet er veldig avgjørende jeg ja! Jeg er ikke slank da, er vel 78 kg nå:s

Skrevet

De er på apoteket igjen nå :)

Kanskje det er pergo som skal til for dere da ;D Har dere ikke fått hjelp før?

78kg er nå ikke gale :)

Det er noe **** dette her!! Utrolig frustrerende. Og det gjør så vondt når alle rundt strutter med babymager :( Håper det snart blir oss1

Skrevet

Det er skikkeli tøft, det skal jeg ærlig innrømme! Men vi er ikke alene da...:) Håper virkelig det er pergo som skal til ja! Men jeg er forberedt på negativ test og. Det må man alltid være..

Tok kontakt med lege sept i fjor, Fikk time til gyn i mars i år. Så ble dett tatt gu, og noen prøver, deretter skulle jeg ta noen blodprøver i 2 forskjellige tispunkt i syklusen min. og det ble påvist PCO.

Mannen måtte ta en sædprøve. sist jeg var der i august nå, var vel ikke prøvene så gode, så han så at det var mer Pcos enn pco....:( Så fikk jeg resept på pergo!:D Nå er jeg på venteliste på lap:) Men svømmerne var helt fine!

Skrevet

Nei, vi er jo ikke det... Jeg hadde negativ test i morges. Ikke antydning til strek en gang :(

Ja, de prøvene tar litt tid.. Vær gjennom det samme selv. Har time hos gyn igjen om 2,5 uke. Og da skal jeg be om henvisning til lap. Jeg er full i "cyster", så eggene kommer nok ikke ut en gang :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...