Lobelia3 Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Har vært veldig svimmel med veldig mye hjertebank de siste 2 uker.... venter mensen til helgen/etter helgen. Er og blitt veldig trøtt, kunne sovet og sovet og sovet... er så spent på om det kanskje er en spire der inne... Det med hjertebanken er verst, skikkelig ubehagelig! Føler som om hjerte skal hoppe ut! Noen andre som har det slik? Ville dere ha kontakta lege? Har lest at det er normalt...
Kosemaisen :-) Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Jeg har det akkurat likt med svimmelheten og trettheten. Håper på spire og positiv test til helgen.Det med hjertebanken hadde jeg mye av i forrige svangerskap, men ikke før jeg var noen måneder på vei.... Masse lykke til, håper du har en liten huleboer :-)
Mari-mamma Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Satt akkurat og tenkte på det samme! Skulle til å google det, men fant veien inn hit isteden. Jeg er også utrolig svimmel!! Har vært det tidligere også, uten at det har vært spire i magen, men nå håper man jo selvfølgelig at alt er symptomer. Du har hjertebank i tillegg, og jeg vet ikke om jeg kan si at jeg har det samme, men jeg er ubehagelig ukonsentrert og oppjaga!! Jeg sitter på jobb og er superbekymra og stressa, uten at jeg vet hvorfor.... Noen som har erfaringer med dette? Vi får krysse fingrene alle sammen for at det er spiren som leker med oss:)
fox`y Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 jeg ble sykmeldt for hjertebank,kraftig svimmelhet,trøtthet og kvalme. etter 2 legebesøk så var gravidtesten positiv:) så d kan jo være d:) Lykke til iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå