Gå til innhold

Pumping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hvor mye er "normalt" å få ut når man pumper seg?? Er redd jeg begynner å få lite melk, fikk ut 80 ml på det ene brystet i morges, ga det andre brystet så det pumpet jeg ikke.... Minien er forresten 3 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Det varierte veldig hvor mye jeg fikk ut når jeg pumpet. Jeg måtte pumpe begge to for å få nok mat til mini. Tror ikke at man kan si hva som er normalt...det er vel ganske individuelt. Min mini er 3 mnd nå og jeg har vært helt tom i noen uker. Min erfaring var at noen dager kunne det være litt lite, men andre dager kunne det være masse. Husk at stress har innvirkning på melkeproduksjonen da.

Ellers så hadde jeg ganske dårlig samvittighet når jeg slutta med morsmelk å begynte å gi mme. MEN...når man tenker over det så er vel hovedsaken at mini får i seg mat, og ikke kilden det kommer fra :)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

3 mnd her og, og her varierer det også veldig. Jeg måtte pumpe litt ista, men fikk bare ut i underkant av 60ml!! Men jeg sliter litt med pumpa.... Får den liksom ikke helt til. Jeg fullammer og han legger bra på seg, så mistenker ikke lite melk. Du får veien minien på helsestasjonen hvis du blir bekymret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...