Gå til innhold

mensen uteblir..men ingen positiv test..noen som kan hjelpe

Anbefalte innlegg

Hei

Har nå prøvd i over tre år. Vært på diverse utredninger, men finner ikke noe galt noen sted. Har prøvd hormoner som ikke virket. Har de siste månedene startet en kur for å gå ned i vekt, noe som har hjulpet en del. Gått ned 10 kg på 3 mnd.

Denne måneden skulle jeg harr mensen for to dager siden, men den er ennå ikke kommet. Pleier også ofte spotte en dag eller to før mens. Har tatt flere tester, og det er her det er noe som ikke stemmer.

Hvis jeg tar en test sånn litt ut på dagen, gjerne mellom tolv og tre så kommer det opp en tynn blå strek med en gang. Denne streken kommer helt til venstre av der hvor jeg innbiller meg at det skulle vært en tilsvarende strek som teststreken. Altså ett pluss med en tykk vannrett linje og en tynn loddrett linje.

Tar jeg testen på morningen som egentlig skal være det beste med tanke på oppsamling av hormoner i urinen, er testen så negativ som det går ann.

Noen som har hørt om noe slikt før? Noen formening om hva det kan være?

Takknemlig for hjelp...

Fortsetter under...

Hei! :)

Kanskje det har noe med slankingen å gjøre..? At syklusen har komt litt ut av balanse.

Ser det er noen dager siden du skrev dette. Har du fått mensen nå?

Litt rart dette med testen, har ikke noe erfaring med disse testene, men om du er gravid så tenker jeg det burde vist på morgenurinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...