Gå til innhold

Søvnløs natt igjen, kjedelig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ligger og vridd meg i hele natt og får ikke sove! Er kjempetrøtt, men lys våken på samme tid, ganske irriterende hehe. Var dessuten på ul igår hos en ny jordmor og hun klarte å fortelle meg kjønnet på baby uten at jeg sa jeg ville vite det... Ikke at det er så farlig, men jeg hadde liksom innstilt meg på at det skulle være en overaskelse så ble litt paff.

Nå sitter jeg her klokken 5 på morgenen og spiser en kanelsnurr og kjeder meg. Håper jeg får lagt meg og får litt søvn når eldstemann går på skolen idag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner til det...finner ikke god sovestilling..også kommer et lyst våkent krøllehodet kl 6 meget klar for action! da er det bare å dra en sliten kropp opp da.......og snart er det ei til som våkner så da er dagen begynt da:)

Skrevet

Kjenner meg igjen, ja! Med to små fra før som starter dagen tidlig, blir det ikke nok søvn og det merker jeg utover dagen.

Skrevet

Samme her, skal legge meg litt igjen når nr.1 er på skolen...*gjesper* Det er så utrolig kjipt å ligge våken - dødskjedelig!!! Også er man liksom for trøtt til å gjøre noe også... Og jeg sovner ofte sånn i 5-tida, også skal man opp 6.45....ikke moro det da nei hehe.

Så dumt at jordmor fortalte det uten å spørre først, de skal jo det...

Håper du får deg litt søvn på dagen i dag da :) Jeg syns ofte det er mye lettere å sove på dagen for tida.

Skrevet

Huff ja, her blir det også lite søvn for tida... Holdes våken både pga vonde kynnere og generelt dårlig gravidsøvn, men også datter på 2 år som hoster så fælt at hun våkner om natta... Så det blir en del flying mellom rommene, og svært oppstykket og dårlig nattesøvn dessverre. TRØTT idag ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...