Gå til innhold

DAGER IGJEN ONSDAG 15.09 DA ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

43 dager igjen til termin her, og 3 dager til jeg gifter meg med min drømmemann!!! En bra høst dette her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 dager igjen:) Å gratulerer så mye til deg <3 Masse lykke til i ekteskapet <3

Skrevet

62 dager igjen, lenge enda :) Masse lykke til med bryllup!! Giftet meg selv i sommer, lykke :)

Skrevet

47 dager nå, og siden formen har vært god hele tirsdagen, så skal jeg jammen meg prøve meg oppå hesteryggen ei lita stund i morgen..hvis jeg får sove i natt da *hihi* sov 12 timer i strekk sist natt :o

Skrevet

..i morgen liksom..mente jo senere idag..på tide å finne køya ja..*nattinatt*

Skrevet

49 dager igjen! Og lykke til med bryllupet :)

Skrevet

hehe...mange slutten av oktober og begynnelsen av november som hadde skrevet her nå! Jeg har 41 i dager igjen, og kan kalle meg HØYGRAVID fra og med i morgen!!

Skrevet

42 dager igjen...

Skrevet

22 dager igjen så i morgen er jeg fødeklar!!!!:):) 16 dager igjen om jeg følger menstermin, men den henger jeg meg ikke så mye opp i :)

Skrevet

I dag har jeg min ultralydtermin, men ingen tegn på noe fødsel enda. Bare masse kynnera. Så da bli det vindusvasking, bytting av gardiner, ut å gå tur og masse sex...hihi

Skrevet

39 dager igjen!

Kjente panikken begynte å bre seg litt her i gården når jeg allerede var nede på 30-tallet...!

Var jo nettopp noen å 70 dager igjen!!!

Skrevet

22 dager til UL termin

17 dager til mens termin

8 dager til fullmånen!

Skrevet

21 dager. Og permisjonen er i gang! Men håper ikke fullmånen virker på meg.. Tanken på fødsel om en uke var litt skremmende ;-)

Skrevet

22 dager igjen... kan nesten ikke vente...

Skrevet

18 dager igjen, og jeg krysser fingrene for at fullmånen og akupunktur til neste uke kan få fortgang i sakene her :-D

Skrevet

1 dag til termin...nærmer meg overtidsklubben med stormskritt....kom ut lille frøken!!!!!

Skrevet

Minus 2 dager som det så elegant står på siden min...hadde termin mandag :)

Skrevet

33 dager igjen i dag :)

gifter du deg på lørdag? så koselig!!! Masse lykke til i framtiden :D

..ååh, kjenner jeg ble skikkelig giftesyk her.... hehehe :)

(vært forlova i 4 år snart..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...