Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Ja, slappe av er jeg ikke så flink til, så jeg har vært en del aktiv de 2 dagene her..men i kveld tar jeg det heelt med ro :)

Ja krysser fingrene for at alle 4 overlever, men får ikke vite noe mer før i morgen tidlig..skummelt! :)

Nei, datteren min fikk dessverre ikke blitt med, det var akkurat de dagene hun skulle avgårde..så det var dumt. Men hun ringer flere ganger om dagen og sier at hun tenker på meg da, he he.

Huff! Så dumt med spotting, håper det går fort over! Men nå har du faktisk satt inn 3 egg, så det kan vel være at ett eller to kommer ut igjen?! Håper i hvertfall at det går bra!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Lykke til! Da er det bare å håpe på ett egg inn og tre på frys!

Jeg tror mitt forsøk endte negativt igjen. Fargen er blitt litt lysere og det er mye grums. Tror nok det er slimhinnen som brytes ned og kommer ut. Kan ikke være mulig at det er igjen egg i livmoren nå. Jeg ringer CFC i morgen og sier at det endte negativt og vil prøve igjen neste måned. Håper du får positiv test om to uker!

Skrevet

Hei. Nei, så dumt, det var kjedelig!! (Men jeg krysser fortsatt fingrene for at det skal gå bra jeg altså!)

Snakket med CFC i stad, og det var ETT egg som hadde overlevd. Men det var til gjengjeld veldig fint sa hun.

Er det mulig?! Det hjelper i hvertfall ikke å ha eggstokkene stappa med egg :P Så da blir det ikke noe frys.. Får bare satse alt på dette ene egget da, for nå vil jeg bli gravid!! :)

Skrevet

Hei! Hvordan har det gått med egget? Er du ruger nå?

Skrevet

Hei. Ja, nå er jeg endelig ruger :) Egget var visst kjempe fint, og firecellet..så da satser jeg alt jeg har på den lille prikken :)

Så nå er det bare å proppe seg med Medrol, Metformin, Crinone og Pregnyl ++..så får vi se hvordan det går :)

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Hei! Så bra at du har fått satt inn et kjempefint egg! Jeg begynte i dag på et nytt forsøk. Tok Puregon. Lindenberg ringte meg i går. Jeg skal gå på Medrol etter uttak. Uttak blir i slutten av uke 41 eller helt førsten av uke 42. På mandag skal jeg på UL nr. 1. Jeg valgte å gå rett over på nytt forsøk og ikke vente en måned. Denne uken har jeg ferie, men jeg ringte sjefen og sa jeg sykmelder meg på dette forsøket. Sykmeldt fra mandag og ut uke 44. Kanskje eggene vil feste seg i en kropp som ikke er stresset og urolig.

Skrevet

Så bra at du kom rett i gang igjen Hege, nå skal det gå!! Kanskje Medrol hjelper, det håper jeg på her i hvert fall. Og sykemelding i tillegg da, da burde kroppen skjønne tegninga :)

Jeg ruger fortsatt for harde livet..hormonell til tusen, supertrøtt +++

Lykke til på UL i morgen!

Skrevet

Hei! Jeg var på UL i dag. Dette er 7. dag i syklusen og 5. dag med medisiner. Det var 7 follikler. 5 stk på 8 mm og 2 stk på 4 mm. Det er første gang de er så små! Slimhinna er litt over 11 mm og det er egentlig tykt.... Får håpe det ikke er problem at hinna er tykk, det har den vært hver gang... Derfor blir det ny UL på onsdag. Er du klar over at i Amerika får alle damene som tar Icsi og assisted hatching Medrol? De mener at kroppen frastøter seg egg som er gjennom icsi og AH. I tillegg får dama antibiotika fra uttak og i 4 dager for å fjerne eventuelt bakterier i livmor. Jeg lurer da på hvorfor jeg ikke har fått Medrol før på mine forsøk på CFC? Hvilken rugedag er du på nå? Har du kjent noe festesmerter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...