❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Salisyloje. Får det på apoteket.
pip pip Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 du kan også fni inn vanlig babyolje, la det virke en stund og så gre forsiktig med en kam. Så vasker du det vekk når du bader babyen. Det var det rådet jeg fikk av helsesøsteren. Min jente har det også, veldig lite nå, lar det bare være jeg.
NostraStoria Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Når jeg så at det løsnet så plukket jeg det av...men skal vel egentlig ikke gjøre det. Det forsvant veldig raskt på denne måten hos mini.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Skurv? Sønnen vår hadde mye. Her kan du lese om hva apoteket anbefaler: http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/hud-og-haar/skurv-i-hodebunnen Selv syns jeg ikke babyolje fungerte så bra. Jeg fikk tips av en annen her inne om å forsøke A-derma krem og det fungerte utmerket! Hodebunnen ble myk og det gikk fint an å kamme bort huden. Jeg må innrømme at jeg dro vekk noen flak med fingrene også. Bare vær forsiktig, huden deres er så skjør! Det tok vel i underkant av en uke før alt var borte og da tok jeg litt morgen og kveld. Vasket hodet med Dr.greve shampo annenhver dag denne uka.
supersalg Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 fikk vekk alt, untatt på det hullet oppå hodet. tørr ikke å skrape vekk det. Hvordan blir jeg kvitt siste rest?
junigutt2010venterjulibarn2011 Skrevet 15. september 2010 #7 Skrevet 15. september 2010 Jeg brukte badeolje som jeg smurte på om kvelden og lot han sove med det om natten. Dagen etter gredde jeg håret med kam og alt belegget forsvant:)
Løvinna30 Skrevet 15. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2010 jeg leste på apotekets hjemmeside at hvis man får det i ansiktet bør man kontakte lege, min har det på øyenbryna, og har sånt rødt utslett i panna... av den skarven.. bør jeg kontakte lege?
Gjest JuniGull2010 Skrevet 15. september 2010 #9 Skrevet 15. september 2010 Min hadde det også på øyenbryna og i panna, men jeg kontaktet ikke lege. Er nok annerledes hvis det kommer på kinna! Gikk bra her iallefall! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå