Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her i kvelden med fyr på peisen og levende lys mens regnet plasker ned.

Etter mitt innsett nr 3 i København var jeg ikke helt overbevist, vært litt sånn "kald". Det som skjer det skjer liksom....... har jo hatt 2 aborter etter IVF og 1 abort etter spontant gravid, så trodde vel ikke hellet skulle være med oss denne gangen heller, men så viste det seg at jeg tok feil. Testen ble tatt i dag og mannen min fikk beskjed om å lese av testen for jeg hadde ingen god følelse, og så kommer beskjeden min om " vi er gravide vi jenta mi". Det var en vanvittig deilig følelse men tør ikke rope for høyt...........enda.......

Jeg mistenker at min tur til en som praktiserer kvantemedisin hadde en veldig gunstig effekt på meg, er en PCO sliter og han stimulerte de punktene veldig lenge...... Jeg tør ikke si at det er grunnen i positiv test men jeg innbiller meg selv om at dette har gitt resultater. Så kanskje det kan være verdt å prøve for flere her inne,,,,,,,?? Jeg fikk høre det av ei som hadde gjort og blitt gravid ,,,, Ingenting skal være uprøvd tenkte jeg og bestile time. Enn så lenge så er jeg optimist og den eller de som er inne i meg skal få være der i 9 mndr

Go høstklem fra sunsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142322502-et-lite-lite-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse, håper virkelig dette går bra.

Jeg er ikke så opptimistisk i dag, fått små blødninger og har murringer- spesielt i eggstokkene og litt i ryggen. Blir utrolig frustrert, så liteannet å gjøre enn å vente å se.

Formen din da og noen symptomer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...