Gå til innhold

Vi som har IKM til helga (uke 37)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortsatt ingen tante og tatt en test som var negativ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trollfrøkna :) Kan jo være at du er en av de som produserer sent hcg og at det er derfor du får negativ test...? Hvor mange dager er du over ikm da? Skla krysse alle fingrene for deg :))

I dag skjønner jeg ingenting. Spottet litt og da mener jeg et hint av lys brun utflod i går kveld, men i dag er utfloden hvit igjen og ingen TR... Pleier å spotte noen timer før TR. Fremdeles ømme bryster. Skyggestrek på CB i dag, men har mine tvil, tror heller kroppen min er i ubalanse. Har aldri gått så langt over ikm. CD 35 i dag, har alltid hatt sykluser på 29-31 dager. Tipper TR kommer i løpet av dagen...

Skrevet

Jeg har heller ikke fått tanta enda.....

Trodde jeg hadde ikmfredag eller i går...

Har hatt murriger 2-3 dager, men ellers ingen tegn på verken tanta eller spire...

Fikk forresten en rar fornemmelse i brystene for en stund siden...

Nesten som melkespreng som bare tiltar i styrke...

Men har hatt mange neg tester :-(

Så forbereder meg på tanta selv om jeg håper på spire... :-)

Lykke til alle mann. Og håper tanta ikke kommer hos noen :-)

Skrevet

Klarte ikke å la være å se på testen som jeg tok for noen timer siden, og det er uten tvil et kryss der. Den loddrette "gravidstreken" er litt sterkere enn testen i går men fremdeles svak, ser lyyyys blå ut. Men kan forveksles med grå... Nå kjenner jeg forventningene stiger igjen, håper håper håper :)

Skrevet

skulle hatt tanta på besøk lørdag så dette blir femte dagen uten da...hmmm.... blir egentlig litt bekymra..... hvorfor er det sånn nå... har ikke noe særlige symptomer på at jeg skulle være gravid heller, ikke annet enn ting som kan være alt annet også,men heller ingen tegn på at tanta skal komme... men den som lever får se sier de så... satse på at jeg har hatt en sen EL nå så tanta er rett rundt hjørnet.... hadde selvfølgelig ikke gjort noe å være gravid heller, men har ikke store trua på at vi skal ha lyktes på første forsøk..

Skrevet

sååå spennende kanskjesnart....håper den er positiv

Skrevet

Det kommer nok et lite mirakel til deg snart:) Du burde sette pris på at kroppen din kom så raskt igang etter p-pilleslutt.. Jeg sluttet på p-pilla 3 dager før deg og er fortsatt i min 1pp..Ennå ikke fått mensen, men heldigvis ikke gitt opp håpet enda..Håper bare kroppen min kommer igang snart...

Skrevet

Vel, fortsatt ingen tante. Har kjøpt meg ny test, for se hvor lenge den holder. Burde vel egentlig vente til neste helg, siden jeg har hatt alt fra 28- 40dagers syklus. Må vel bare innse at EL var på et annet tidspunkt enn jeg trodde, og da er det ikke fysisk mulig at vi kan være gravid... :(

Skrevet

ingen tante rød i dag heller, neste så jeg begynner å savne denne plagsomme tanta...hehe.... tatt en test i dag igjen, den var som tidligere helt hvit...til og med flere timer etterpå....jadda....hva skjer a?

Skrevet

Samme her.

Tok en test med morgenurin i dag, og heeeelt hvit!

Men null tante. Og nå er det rett før jeg klikker! ;-)

Skrevet

Happy87:)

Trodde aldri jeg skulle si at jeg er glad for og ha mensen men det er jeg jo faktisk :P Har uansett en følelse på at jeg kommer til og bruke litt tid på og bli gravid. Litt dumt at jeg innbiler meg det, for da kommer jeg vel til og bruke lang tid og, er jo mye psykisk dette her.. Men men, vi får være med godt mot!:)

Jeg har flere venninner som brukte litt tid på og få kroppen ordentlig igang etter p-pilla bruk, så du skal ikke være bekymra for det, er helt normalt:) Plutselig kommer "tante" på besøk og bang! så er du på tjukka du og! ;) Hihi...

Masse lykke til!:)

Skrevet

fortsatt det samme her også... nå må vel tanta snart komme... hvis jeg hadde EL den andre gangen jeg hadde noen symptomer på el skulle den nå vært her da også..... men den kommer vel når den kommer og kommer den ikke innen neste lørdag ringer jeg legekontoret.

Skrevet

Tok også en test i morges som var blendahvit :( Hadde IKM i helgen....å da hadde jeg 3 QR som ble positiv etter fristen...å da ble jeg jo pittelitt håpefull..men neida :(

Skrevet

Jeg er levende bevis på at man ikke trenger å teste positivt på IKM - eller dagen etter for den saks skyld!

Forrige gang gikk jeg fire dager over IKM før jeg testet positivt. Denne gangen testet jeg dagen etter IKM, og den var negativ - hadde IKM 18 september. Tok en ny test i dag ettersom TR fortsatt ikke hadde meldt sin ankomst og der lyste ordet GRAVID mot meg! Lykke! <3

Skrevet

Hurra og gratulerer så mye Jente+spire!!:D

Skrevet

Tusen takk!! :oD

Skrevet

Gratulerer så mye!! Tror det at du først testet positvt noen dager etter ikm gjør øker håpet for flere her:) Lykke til med spira:)

Skrevet

I dag kom TR på CD 37; SKUFFET! :((

Har alltid hatt sykluser på 29-31 dager. Lurer på om Bidronninggeleen utsatte EL denne gangen... I følge monitoren kom EL ca en uke for senere, og da kan jo det stemme med at jeg fikk TR ca en uke senere også. Tror ikke jeg kommer til å bruke Bidronninggele igjen da jeg er redd det klusser til syklusen min. Og disse dumme "skyggestrekene" jeg har fått i det siste på CB (med kryss) og billigtestene fra danmark har visst bare vært tull og tøys, så da går jeg og samboeren inn i 11 pp...

Lykke til dere som venter på positiv test og gratulerer så mye til dere som har spire i magen :))

Skrevet

Huff da det var synd... Hadde troa på deg siden det var svake streker og greier..Dumt at syklusen ble lengre da..Håper neste pp er din pp og at det går bedre da..LYKKE TIL:)

Skrevet

de kom tanta til meg.... på 6.dagen over tida....

Skrevet

Så rart med alle som var så på overtid med TR...En rar helg..Selv tror jeg heller at jeg har ikm i uke 39 igjen jeg..skjønner ingenting..Har plutselig fått sterk el-test (billigstrimmel) på søndag og mandag, svakere på tirsdag for så å bli sterkere igjen på onsdag..Igår var den svakere igjen..Hvis ikke det er eggløsning denne gangen så gir jeg opp...Har ikke hatt TR siden p-pilleslutt i midten av juli..Men har hatt to streker på el-testene i over 3uker nå..Trodde jeg hadde el rundt 3.sept (testet ikke hver dag,men fikk to nesten like sterke streker en dag) men det var visst feil..Denne gangen merker jeg at jeg har mer utflod som nå er blitt hvit så da krysser jeg fingrene for at det skjer noe om en ukes tid..Enten det er tr eller positiv g-test..Til alle som fikk tr denne helga (eller etter) MASSE LYKKE TIL MED VIDERE PRØVING

Skrevet

Hadde IKM den 17 eller 18, men venter fortsatt. Fikk negative tester tidligere i uka, men tester igjen i morgen, for nå begynner symptomlista på bli lang, hehe. (se egen tråd)

Skrevet

Vel, er egentlig ikke veldig overrasket, for i kveld kom tanta. Det var iallfall veldig på tide!! Makan til tullekropp. Så var det å bli ferdig med denne dusteperioden, så vi kan starte på en ny og bedre en ;) Lykke til til dere som er igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...