Gå til innhold

Vi som har IKM til helga (uke 37)

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM i dag, men negativ billigtest :( Har et lite håp igjen ennå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må ikke gi opp håpet :) jeg hadde ikm fredag og ingen tante rød her heller... men føler du deg gravid da? har du noen symptomer

Skrevet

nok en test bren av og denne var tydelig negativ,men noe tante rød har vi ikke sett..... vurderer snart å etterlyse hu jeg nå..hehe

Skrevet

JA! Dette er venteklubben..HVOR er tantå blitt av?? Hu er vel skremt vekk..hu tørr ikke å komma..

Skrevet

kan jo være at vi tenker så mye på det at den er stanset psykisk eller?

Skrevet

haha

ja, vi er psykisk ustabile

tror vi me leggas inn heile gjengen :P

Skrevet

Hei Frk. utolvmodig :)

Har ikke gitt opp håpen men tørr ikke å forvente så mye, har blitt så skuffet flere ganger... Nærmer seg ett år med prøving, håper så inderlig spiren sitter snart så vi slipper utredning.

Lite symptomer her... Litt murringer i noen dager nå. Eneste jeg har merket som er litt annerledes er økende vandig og hvit utflod. Pleier å være nesten tørr før TR, men det trenger jo ikke å være et symptom da. I dag har jeg fått ømme bryster (de har vært hovne noen dager men ikke vonde). Pleier å få ømme bryster ca en uke før TR så denne gangen kom det litt sent med tanke på at IKM var enten torsdag eller i går.

Men negative tester er ikke så lovende selv om jeg innerst inne krysser alt jeg har for en liten engel i magen ;)

Skrevet

JAVEL!!!

Det er offisielt, jeg har hatt et syndrom, Innbilskt Svangerskap, noen som kjenner seg igjen??

Haha, jeg må le litt..er det muligt???

Tantå kom som bestilt i kveld.. Snikande, som et ullteppe..Så da melder jeg meg ut, og vente på EL igjen..

Kommer sterkt tilbake! ;)

Skrevet

hmm,jeg har også tenkt på at det kan være psykisk,men hva med de gangene jeg har stressa med det fordi jeg har vært redd for å være gravid (før jeg ville det da) da? da stressa jeg desto mer, kanskje flere dager før jeg skulle ha mensen,men dukka opp gjorde den hver dag.... aner virkelig ikke,men absolutt enig i at det kan være psykisk da....får bare vente å se.

Skrevet

Hei hvordan går det med dere jenter :))?!?

Nå begynner jeg ikke bare å lure på om jeg har innbilt svangerskap denne måneden, men om jeg faktisk innbiller meg et svaaaakt kryss på CB som jeg tok nettopp... Var tom for tester i dag tidlig, så løptee etter jobb (testegal som jeg er:P) og kjøpte CB. Synes jeg skimter en svak lyyyyse blå gravidstrek, men har mine tvil. Har tatt feil før desverre! Disse testene er jo kjent for dumme skyggestreker...Å, så jeg håper ikke TR kommer...

Skrevet

Huff..Jeg mistet internett i helga så jeg har ikke fått vært her å fulgt med..Jeg slenger meg på dere som venter på TR og krysser fingrene for at el heller var senere og at det bare ikke slår ut på g-testene enda;) Jeg skjønner ingen verdens ting nå..Så en svaaaaaak strek på billigstrimmel på torsdag og håpet økte (dum som jeg er) Så var det blendahvite tester fredag,lørdag, søndag og idag:( Men av alle ting så var teststreken på el-testen igår like sterk som kontrollstreken (har vært litt svakere siden sist de var like sterke, men alltid vært 2streker) Så da er kaoset totalt i huet mitt..

1. Har jeg eggløsning nå og ikke da jeg trodde??

2. Driver de el-testene bare å tuller med meg???

3. Eller kan det faktisk slå ut på el-testen før g-test??? (ser det har vært noe skriv om det tidligere)

Noen som kan hjelpe??

Skrevet

Hei Happy87 :)

Da er vi to i litt lik situasjon. Jeg fikk også noen svaaaake skyggestreker(???) på billigstrimlene før helgen, men så fikk jeg blendavite tester i helgen. IKM var senest på lør. Nå sitter jeg her med et svakt kryss på CB som jeg ikke tørr å tolke som positivt før graviditetsstreken blir klar blå eller en digital lyser GRAVID til meg. Tørr ikke å teste med den digitale ennå. Er redd for å bli skuffet nok en gang...

Hadde noen EL tester liggende så tok likså godt en EL test på samme urin som graviditetstesten og merkelig nok ble det positiv, hmm... Har hendt meg tidligere at jeg har fått NESTEN-positive EL tester like før TR kommer, men aner ikke hvorfor. Mener å ha lest om flere som har fått dette uten å være gravid, men håpet er jo der :) På andre siden har jeg lest om mange som får positiv EL test før positiv graviditetstest. Muligens fordi vi alle har litt LH i kroppen igjennom hele syklusen og hvis det er litt HCG i tillegg som også slår ut på eggløsningstester, så er det ikke rart de blir positiv hos mange før en graviditetstest. Så lenge TR holder seg unna så er det jo HÅP :D Krysser fingrene for oss jeg :))

Skrevet

fortsatt ingen tante her i gården og testen i dag tidlig lyste ikke gravid mot meg....blææææ.... nå er jeg tre dager over og i dag har jeg trodd flere ganger at nå dukker tanta opp for har magesmerter innimellom som kan minne litt om mens smerter,men ikke helt det... sitter med det nå også og er samtidig skikkelig kvalm... kjeeeeedelig å bare smøre seg med tålmodighet.

Skrevet

Ja vi får bare krysse fingrene og håpe det kommer et positivt resultat snart..For min del kan egentlig TR komme også (har ikke skjedd noe siden jeg sluttet på pilla 15.juli) Kan jo være egget ikke slapp når jeg trodde slik at jeg kanskje har eggløsning nå..Får bare fortsette å prøve så skjer det nok noe etterhvert.. Masse lykke til "Kanskje snart <3 86" kan jo være IKM bare er forskyvet litt og at det er for tildlig å teste;)

Skrevet

Ny dag, ingen tante (foreløpig) og tester har ejg ikke så det har jeg ikke fått gjort,men er faktisk godt på en måte....mens murring i magen hver gang jeg har spist og prikking i underlivet,pleier ha det siste når mensen kommer,men nå har jeg snart hatt det i to uker så.....hehe

Skrevet

Fikk negativ QR test nå i morges (03.00), men svakt postitiv QR test i går kl.12.00 (mulig streken kom mellom 4 og 8 min, men den var tydelig rosa, ikke noe skyggestrek). Er 32 dager siden forrige mens. Ingen antydning til mens. Vet ikke hvordan syklus ser ut nøyaktig etter p-pillene, men burde hatt mens nå synes jeg, Har kjent ligamentsmerter, og det har jeg kun hatt ved svangerskap tidligere.

Leser en del tråder om at QR kan slå sent ut sammenliknet med andre tester, og at man kan teste positivt andre tidspunkt enn morgenurin, og samtidig negativt om morgenen. Hva er din erfaring? Og hvordan tolker du testresultatet mitt? Skal jeg kjøpe en annen type test, isåfall hvilken.

Ps, forrige gang jeg var gravid gikk det nesten 2 mnd etter p-pilleslutt med siste blødning før testen var positiv (maaange negative imellom), og menstermin var da 1,5 mnd tidligere enn ul-termin. Kan det være at jeg produserer graviditets-hormonene svært sent? Har jo hørt om folk som var 3,5 mnd på vei før testen ble positiv.

*klamre meg til håpet* ;)

Skrevet

Weee - testet igjen i går og den var knallpositiv! Termin 1. juli:)

Skrevet

Gratulerer så mye til deg:)

Driver å får positive tester jeg også, men det er da EL-tester..De var jo positive for over 2uker siden også?? Kanskje ikke eggel slapp da, men gjør det nå...Ikke vet jeg..Skal vertfall ikke ta g-test før til lørdag nå..Orker ikke flere skuffelser..Den svake positive på torsdag var nok bare lureri..

Skrevet

fortsatt ingen mens her og nå begynner jeg bare å bli frustrert, for hvis jeg ikke er gravid vil jeg ha mensen NÅ... trodde aldri jeg skukke si noe sånt...

Skrevet

Da har jeg begynt å spotte så da melder nok TR sin ankomst i morgen... 4 dager forsinket! Så da var bare skyggestrekene tull og tøys. Litt skuffet, men samtidig går jeg og samboeren inn i 11. pp med nytt mot og håp :) Lykke til jenter :))

Skrevet

så synd da,men allikevel fint hun endelig dukka opp så dere kommer i gang med en ny runde..... håper det blir full klaff denne gangen..

Skrevet

Du får ha masse lykke til med videre prøving da..Håper dette er måneden deres..Ser dere har prøvd lenge nå, men er det en ting jeg har lært av å lese her inne så er det å aldri gi opp håpet:)

Skrevet

Takk for det :) Ja del føles som vi har prøvd i en evighet! Vet at det er mange som har prøvd lenger enn oss, så gir ikke opp ihvertfall. På den andre siden begynner all denne ventingen og skuffelsene å ta på, så tror det muligens blir en tur til legen snart. Tror jeg hadde klart å slappe mer av hvis vi får utredning og svar :) I likhet med alle dere andre her inn gleder jeg meg ubeskrivelig mye til en skikkelig positiv test :)

Har faktisk nlitt spådd at oktober er måneden for oss så vi får se om det stemmer ;)

Skrevet

forstår at det blir slitsomt ja.... så spennende da.. da krysser jeg fingra litt ekstra for at oktober er deres mnd :)

Skrevet

Slenger meg litt sent innpå tråden her jeg:)

Ser det er varierte resultater hos dere, gratulerer så mye og lykke til de som har vært heldige!:) Til de som ikke har noen spire denne gang: ikke gi opp håpet, en vakker dag skjer mirakelet!:D

Jeg sluttet på pilla 18. juli og kom igang med prøvinga med det samme. Har hatt litt ureglemessig mens før jeg startet med p-pilla (om jeg husker riktig, det er faktisk 8 år siden jeg begynte på pilla, så er lenge og huske tilbake til.. :P ) Men det ser ut til at jeg har en syklus på 32 dager. Mensen kom, til en liten skuffelse, idag tidlig :/

Har hatt mange "liksom-symptomer", helt merkelig hvordan kroppen tuller med deg. Er ved godt mot enda, avsluttet nettopp 2. pp, så nå er det bare og se fram til 3. pp og håpe den sitter da :) Har hørt det kan ta litt lengre tid når man går rett fra pilla til prøving, så tålmodigheten må bare være på plass selvom det ikke er så lett:P

Lykke til til dere alle!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...