Gå til innhold

Vi som har IKM til helga (uke 37)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javel...

Da melder jeg meg ut i denne omgang tror jeg.

2-3 dager til IKM

Tok en CB test i morges, den viste ikke gravid..Symptomene jeg en gang hadde er borte..Det var nok bare innbillning. Jeg føler meg lik som jeg pleier å gjøre før tanta kommer, så nå får den bare komme!

Så eg kan hoppa over i ny pp :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E jo tidligt me 2-3 dage då....

Ikkje mysst håbe ennå! D jørr kje eg før tantå e kåmen iallefall ;-)

Masse LYKKE t!

Skrevet

Ja, det er jo sant..

Takk for støtten Kosemaisen :)

Ja, det kan jo være litt tidlig.. Det er vel heller det at jeg føler at nå kommer tanta..vonde og ømme der nede..sånn som jeg er til vanligt..

Det eneste eg sliter med i tillegg er mild hodepine..men det kan jo komme av så mye..

Skrevet

her kom mensen 4 dager før tiden:( Eneste positive med det er at det er 4 dager mindre til neste eggløsning. Beveger meg nå over i 3 pp.

Skrevet

Ja ja mister ikke håpet, da jeg har veldig uregelmessig syklus. Skal vel egentlig ha ikm denne helga, men kan like gjerne være neste helg.. Testet i dag, den var kritt-hvit. Men føler så på meg at jeg er gravid! Småkvalm, veldig trøtt, tørr i munnen, murring i magen, litt ømme pupper og hormonell til 1000, griner av det neste.. Tester igjen til søndag kanskje..

Skrevet

Jaaaa, det er jo sånn eg og føler!

Men jeg tror og at mye av disse symptomene jeg har er der alltid i grunnen, bare før har jeg ikke prøvd å bli gravid, så då har jeg ikke tenkt over det, men nå som eg prøver, så legger jeg merke til hver rummling og brommling

Skrevet

Jeg begynte å blø i går kveld, men det er ikke vanlig mens da den er veldig mørk på farge og det er 2 dager før tiden..

Så i morgen blir det en tur til legen for å se hva som egentlig skjer om jeg har vært gravid og mistet eller hva det enn no er så vil jeg vite..

Har prøvd å bli gravid nå siden mai da sluttet jeg med p plaster da jeg har brukt det siden jeg fødte min sønn 06..

Skrevet

Klarte ikke vente, så jeg tok en cb digital, der var det nok ikke gravid :( Så da er det vel bare å "hoppe i høyet" igjen da....

Så hva var alle symptomene da? Innbilning? Hmm, kansje man blir så fokusert på å bli gravid at man faktisk kjenner på symptomer som egentlig ikke er der! BAH!

Skrevet

jeg skal ha tante rød egentlig i dag elleri morgen. har føltmeg gravid en ukes tid men div symptomer. den er ikke kommet i dag.men testetneg på bt i formiddag. kan det bare være innbilt svangerskap?

Skrevet

Hehe, jeg har også ikm i dag eller i morra. Kansje det er det det er ja! Har også følt meg gravid, men den gang ei

Skrevet

Ha ha!!

Velkommen i klubben du frøken :):)

Jeg sliter med det samme :)

Fatter ikke hva som feiler denne grimme kroppen

Skrevet

Har IKM på søndag. Hadde litt symptomer tidligere i uka. Trøtt, skikkelig ømme pupper og murring i magen. Men i dag, da kjenner jeg bare vanlig PMS, så tenker nok at tanta er på vei denne gangen også!

Gratulerer til dere som har fått positiv test!!!!!

Ønsker dere masse lykke til, selv om jeg er bare bitte bitte litt misunnelig.... He he. Kos dere.

Vi andre får bare hoppe over i neste pp. Jeg har mistet tallet på antall pp...

Skal til gyn rett etter TR. Timen er bestilt! Så det så.

:-) :-( :-) :-( :-) :-( :-)

Skrevet

OJ, var innom tråden her i morges og ble overrasket over at folk har begynt å teste allerede, har IKM på mandag. Så kjøpte en 2-pk test på apoteket og jammen tror jeg ikke at jeg aner en liten skygge der streken skal være. Rosa er den også...

Prøvde å ta bilde av den og sende til mannen min som er i London i helgen men den var så svak at den ikke vistes. Så lurer på om jeg må ta en til for å være sikker...

Har forøvrig ikke hatt noen symptomer og hadde bare sex en gang før EL forrige (var bortreist på hver vår kant). Huff det blir lite søvn i natt...

Skrevet

Hei, sleger meg på her jeg! :)

Først, GRATULERER til alle gravide! :)

Jeg er på 17dpo i dag, har hatt positive EL-tester siden torsdag forrige uke, men G-testen på IKM-dagen var negativ. (Den ble tatt på ettermiddagen). Så skal teste meg i morgen tidlig, er kjempe nervøs.

Håper så veeeldig på 2 streker!

Ønsker dere, og meg selv, masse lykke til med testing! ;)

Skrevet

Hei :) Hiver meg på her jeg også..

I dag er jeg bare 9 DPO, dersom CB fertilitetsmonitoren viste rett i forhold til eggløsning.. Er første pp jeg bruker den. Men denne måneden er jeg blitt litt beskymret for at jeg har kort lutealfase, har prøvd 10 pp uten spire :( Har egentlig IKM i morgen. Har hatt sykluser på 29-31 dager siden jeg sluttet på pillen i nov i fjor. I morgen er jeg på CD 31 og hvis jeg får TR da så har det bare gått 10 dager fra EL.. Og det er vel altfor liten lutealfase eller??.

Denne måneden har jeg hatt lite symptomer. Har nesten ikke ømme bryster og lite humørsvingninger, noe som jeg pleier å få ca en uke før TR. Har testet noen dager nå. Fikk skyggestreker på billigtestene fra danmark, så jeg kjøpe billigtester.no sine istetfor og de har vært kritthvite. Tviler på det er noen spire denne måneden heller, uff kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå, vil så gjerne ha en spire i magen snart :))

Gjest jegogfrøetjegmistet
Skrevet

Jaja da var det over og ut for meg mensen er tidlig ute igjen.

Lykketil folkens

Skrevet

"Skyggestrek" på billigtest i kveld, TVILER... Men håper håper håper... !! :)

Skrevet

Helt blank CB i dag. Er 12 dpo, men normalt sett skulle det vært ikm fredag....

Tr var et par-tre dager forsinket sist gang.

Kjenner litt på skuffelsen, men er bare 1 pp, så kommer jo nye sjangser :-)

Lykke til videre folkens :-)

Skrevet

Helt hvit billig-test på morgenurin. :( Suuuper skuffa. EL-testene er fortsatt positive. Jeg er 18DPO i dag. Håper tanta kommer ikveld, så jeg slipper å tenke på det mer. Håpet er nok over denne mnd! :(

Masse lykke til til dere andre! :)

Skrevet

Jeg tror jeg har IKM imorgen (søndag), men er sannelig ikke sikker. Kjenner meg så gravid at jeg tør ikke ta en test, fordi dersom den blir ikke gravid så blir jeg SUPER skuffet og tør vel heller ikke stole på meg selv igjen etterpå. Man har vel gjort det en gang eller to før... :/

Mine sympomer er:

- støl i magen

- Stikninger i magen av og til

-rare pupper (er ikke direkte øm når jeg tar på de, men jeg er veldig "bevist" hele tiden på at de er der)

- bekkenløsningsmerter (har hatt det helt siden EL, pleier å få det under EL, men det skal jo gå over)

- litt kvalm, men det kangodt komme av at jeg har spist for mye eller lite, har vært litt travlet i det siste

- vondt i hodet (som sagt har vært travelt)

- trøtt (jobbet mye)

Og nå angrer jeg litt på at jeg ikke testet imorges, for da hadde jeg iallfall visst.... Og jeg skal teste med morgenurin, så jeg ikke kan lure meg selv til å ta en til hvis den blir negativ. Så det så.

Skrevet

hjeeeeelp, ikm i dag,men ingen tante dukket opp, tok en test i stad,men den ble skikkelig rar, skimtet en synåltynn svaaaaaak strek, var en sånn billigstrimmel,nesten umulig å se den streken,men i tilegg ble liksom ikke testen ordentlig hvit igjen hvis dere skjønner.... noen som har opplevd det?

Skrevet

min tante r dukket heller ikke opp i går eller i dag :) er så spent atte..

Skrevet

klarer nesten ikke vente til i morgen... skal ta en test da på morgenurin (hvis tanta ikke er kommet) ettersom den jeg tok i dag var så rar.... håper den er positiv,men tanken er samtidig litt skremmende... dette er min første gang og første pp....

Skrevet

er min første pp også :) jeg testa neg i dag på orgen urin. men skal prøve igejn i morgen. jeg skal krysse fingrene for deg. du må si ifra i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...