Happy87 Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Ser det er flere som venter ikm til helga så tenkte jeg kunne starte et innlegg for oss..Hvordan er kroppen? Noen symptomer? Og selfølgelig må dere fortelle om testingen...
maimora Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Jeg har ikm på lørdag. Har hatt noen runder med kvalme, men det skyldes nok andre ting. Ellers er jeg potte sur og tørr i munnen, spes om natta. Det er noe nytt, men vet ikke hvor sikker symptom det er (?). Føler meg meget lite gravid....:S Forrige runde vi prøvde drev jeg å testet "hele" tiden, ble like skuffet over alle neg testene, så nå skal jeg vente til mandag med å teste, hvis ikke tanta har kommet! Det er planen ihvert fall, så får jeg se om jeg klarer å holde meg til mandag:)
LINDA*** Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 jeg har også testdag(er) til helga. IKM-mandag. Jeg har faktisk en følelse av at jeg er gravid. Jeg har hatt det helt siden, ja... Dere vet Vi har 2 fra før.. Vi har virkelig ventet på DENNE prøveperioden. Vi har styrt unna EL siden forrige fødsel (!) Kjenner kroppen ekstremt godt Det betyr ikke at jeg "vet" at jeg er gravid nå. Men magefølelsen sier så.. Er tidvis kvalm, uggen. Har begynt å bli veeeldig trøtt (har vært typisk gr.tegn før). Kjenner det små"bobler" i magen. Kjenner liksom at det skjer noe. Jeg må også legge til at jeg har mere luft i magen enn ellers, haha.....(stakkars kollegaer;;) Har selvsagt 15 tester liggende hjemme. Så testinga begynner vel egentlig til fredag, kjenner jeg meg selv rett Sist jeg var gravid var IKM en søndag. Testet både ons, torsd, fred og lørdagen (+søndag da). Lørdagen var svaaaak strek. Søndagen var sterk. Så, rart at det går fra null strek, til svak fra en dag til en annen.. Eller, rart og rart. Man må ikke miste håpet selv om den er negativ hvertfall )
_Lotus_ Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Hei jenter! Slenger meg på denne tråden, jeg har IKM fredag eller lørdag. Testet mandag (ja jeg vet, alt for tidlig), den var kritthvit. Bortsett fra det har jeg faktisk på følelsen at det skjer noe i magen min, har hatt murringer i flere dager, og i dag er det faktisk litt ubehagelig. Men tenker at det kanskje er menssmertene som kommer litt tidlig denne gangen... Sist jeg ble gravid testet jeg positivt tidlig, derfor ble jeg litt mer negativ over den kritthvite testen mandag. Har bare 2 tester i hus, 1 strimmel og 1 CB digital, tenker jeg sparer til fredag hvis jeg klarer - og hvis ikke TR kommer før den tid da. Uansett - jeg heier på dere! Lykke til
Lobelia3 Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Jeg klarer nesten ikke vente til helgen! Testet i går, selvfølgelig for tidlig, var negativ, men føler kroppen er max rar! Er veldig svimmel, mye hjertebank som er temmelig ubehagelig! Har vært oppe tidlig om morgenen på do, veldig veldig trøtt, litt hard mage, noe som er helt unormalt til vanlig... Blitt faktisk veldig tørst! Jammen mange sympt. på at jeg er gravid, men får vente til 2 streker før jeg kan glede meg Er så spent så spent !! Sist testet jeg 4 dager før forventa mens, da var det svakt svakt pos.
Kosemaisen :-) Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Jeg har også ikm i helgen :-) Har en magefølelse på at jeg er gravid, men har omtrent ingen syptomer! Følte jeg hadde alle sammen om jeg kjendte godt etter ;-) Så forsvannt de! Og det rareste er at jeg har ikke pms symptomer engang! Har veeeeldig ømme bryst fra 7 dg før tr, og er irritabel og det slår aldri feil!Men denne måneden...INGENTING! Tok en test i går, men den var selvsagt kjempenegativ! Så nå må jeg finne frem selvkontrollen og vente med testing til lørdags morgen.... Ønsker alle lykke til, og gleder meg til helgen! Håper vi alle sammen møtes på 1.tri på mandag! :-D Stor klem
mamma til 4 :) 1 SA gravid Skrevet 15. september 2010 #7 Skrevet 15. september 2010 Jeg også har ikm i helga.. Jeg har vært prøver siden mai med mitt 5 barn, men med ny mann.. Jeg har en del symptomer nå som masse murringer, oppblåst, stikkinger både i magen og brystene og humøret svinger veldig fra sur, glad til gråt.. Jeg har hatt 3 gravidteter med null symptomer, men sistemann hadde jeg masse så jeg kjenner til en del fra da.. Jeg slår ikke ut tidlig på gravidtester så det eneste måten jeg kan finne ut tidlig at jeg er gravid på er blodprøver. Jeg gikk 2.5 mnd med min sønn uten jeg viste helt sikkert da alle gravid tester var negative, men hadde jo alle symptomer på det da så jeg hadde jo hele tiden en mistanke..Jeg hadde også en liten blødning i den tiden jeg skulle ha mensen så det er derfor jeg tror jeg er alerede gravid da forrie mens var svært liten blødning på 3 dager..Hvis samme skjer nå så blir det en tur til legen den 20.. Masse lykke til alle sammen
SurreGuri Skrevet 15. september 2010 #8 Skrevet 15. september 2010 Jeg har IKM på lør/søn Om jeg ikke er gravid så blir jeg øvide.. Første uka etter EL, var jeg såå hormonell at jeg var til å spy av, og jeg kjente stikkinger. Denne uka er det borte, men nå er jeg så merkelige i magen.. bobbling, murringer, stikking, hard og løs mage om en annen.. Så har jeg blitt plaget med mild halsbrann og litt sånn trøtthet, ikke mye, men nok til at eg blir giddaløs.. Om dette viser seg og ikke være noe, så legger eg meg inn på psyk.. Viss jeg kan innbille meg alt dette, fordi jeg håper på at vi har truffet på 1.forsøk, då tror eg at eg trenger proffesjonell hjelp..hehehehe!!! Sprøtt hva vi damer kan klare å gjøre med kroppen vår bare ved hjelp av tankegang
trollfrøkna Skrevet 15. september 2010 #9 Skrevet 15. september 2010 IKM lørdag her, hadde en god følelse tidligere,men nå vet jeg ikke lenger, ikke tenkt noe særlig på det i dag og da er også symptomene borte så får vente og se..... har tatt et par tester allerede da,men nå er jeg gudskjelov tom og venter på nye så da blir det i hvert fall ikke testing igjen før fredag... de jeg har tatt har selvfølgelig vært negative.
Happy87 Skrevet 15. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2010 Så godt å se at jeg ikke er alene:) Litt usikker på når el var men regner med at jeg har ikm til helga..Er første pp med mitt første barn så klarer jo ikke la vær å teste..Selv om jeg mister mer og mer håp for hver negative test jeg har fått.. Testet igjen idag og den var heeeelt blendahvit..Men som dere sier, det er jo litt tidlig så er jo en lite mulighet enda..Har hatt vondt i korsryggen hele forrige uke, men merker det ikke så mye nå. Føler at puppene er litt ømmere, men det kan fint bare være ønskeinnbilning.. Lykke til videre jenter.. Håper på mange positive tester hos dere alle:)
LINDA*** Skrevet 15. september 2010 #11 Skrevet 15. september 2010 herreguuuud Jeg mååå bare lege inn et nytt innleg her igjen.... Nå kjenner jeg det prikker og "drar seg til" i magen, under navlen, akkurat der det "skal". Jeg har jo vært gravid et par ganger før, og det er merkelig nok den sammmmme "greia" jeg har kjent før....Jeg har så på følelsen at jeg er gravid. Jeg har egentlig aldri turt å ha den følelsen, for jeg eeeer så redd for å bli skuffa. (Og hvor mange her inne "er" ikke gravide, og så dukker TR opp likevel...). Meeeen....: Er NØDT til å teste meg i morgen tidlig!
Happy87 Skrevet 15. september 2010 Forfatter #12 Skrevet 15. september 2010 Masse lykke til..Håper på positivt svar, si ifra hvordan det går da:) HI
miminka Skrevet 15. september 2010 #13 Skrevet 15. september 2010 Kanskje jeg er den første heldige! Jeg har ikm på fredag. testet svakt, men klart positivt i går og i dag! er trøtt, har ømme pupper som føles fantastisk og en herlig svak kvalme jeg nesten ikke kan få nok av... Jeg er så glad!
Luna1984 Skrevet 15. september 2010 #14 Skrevet 15. september 2010 Jeg har også IKM fre/lør/søn! Har plutselig blitt litt usikker på akkurat dato Men i løpet av helgen en gang i alle fall Følte jeg hadde flere symptomer forrige uke, nå er det ikke så mye å skryte av Dette er vår første pp, og har ingen barn fra før - så vet jo ikke hvordan kroppen min reagerer på en graviditet heller Anyhow, symptomene jeg har hatt hittil er litt vage, men men Murringer, begynnende leggkramper, vondt i halebeinet, litt humørsyk (noe jeg aldri er), skiftende hard/løs mage og økt appetitt. Er litt testoman for tiden, hehe! Testet første gang mandag Og i dag, men begge har vært negative selvfølgelig! Men hvis IKM egentlig er søndag er det jo lovlig tidlig... Godt jeg har et testlager Men håper veldig på positiv test snaaaaaaart <3 Blir spennende å se hva som skjer her inne i løpet av helgen! Vi må oppdatere hverandre i alle fall Masse lykke til, alle sammen!! Natta
Luna1984 Skrevet 15. september 2010 #15 Skrevet 15. september 2010 Glemte å gratulere deg, Miminka!!! Skjønner godt du er glad, og at du foreløpig ønsker kvalmen velkommen
Gjest jegogfrøetjegmistet Skrevet 15. september 2010 #16 Skrevet 15. september 2010 Slenger meg med her med kryssede fingre og tær. Testdag eller mensen er mandag kan hende jeg tyvstarter litt og tar testen før, men prøver å la være. Når det gjelder symptomer har jeg allerede sett meg blind på dem. Trøtt, slapp og humørsyk med disse kvise greiene, men de har begynt å dukke opp etter hver eggløsning nå. Trur jeg må spise mer frukt og grønt å prøve og fokusere på noe annet. Lykke til folkens og håper vi kan bli bedre kjent i en terminklubb. For jeg er svært utålmodig akkurat som jeg regner med at alle andre er
Gjest *blåveis* Skrevet 16. september 2010 #17 Skrevet 16. september 2010 Slenger meg på her jeg også!! Har vært og sneket litt her inne disse dagene.. Men dette er suuuperspennende!! Jeg har IKM søndag, men tar en test på lørdag morgen tenker jeg..klarer ikke vente.. Har hatt masse symptomer; ømme pupper, oppblåst, kviser, halsbrann, trøtt og masse mensmurringer nederst i magen.. Hatt 1 Ma og 1 SA i løpet av siste 6 mnd så håååper den sitter nå.. tør nesten ikke tenke tanken.. Lykke til alle sammen!! Håper vi kan hoppe ove til 1. tri sammen!!
LINDA*** Skrevet 16. september 2010 #18 Skrevet 16. september 2010 SIER DET FØRST HER!!!! JEG ER GRAVID! Jeg har hatt det på følelsen heeelt siden eggløsningen og dagene deretter. Jeg har faktisk ikke følt det sånn før. Tok en test på morgenen med billigtester: svak strek, men meeeget godt synlig. Samme nå etter jobb Så, hva kan jeg si??? Skal ta CB i morgen. Har kjøpt 2 stk, så kan jo svi av den ene i kveld eeeegentlig. Symptomene har jeg skrevet lenger opp her et sted Og jeg kan legge til: sulten, sulten sulten! Lykke til alle sammen
Happy87 Skrevet 16. september 2010 Forfatter #19 Skrevet 16. september 2010 Aller først GRATULERER SÅ MYE miminka og Lara 1+1 til Testet idag jeg også, men ser dårlig ut det er altså..Kjenner at håpet synker mer og mer nå, meeeeen skal ikke gi opp før TR kommer for fullt..pga vill syklus så kan det hende ikm er mandag eller tirsdag..har ikke hatt mensen siden 21. juli, men testet positiv på el-test ett sted mellom 3. og 6. september..så da er nok ikm rett rundt hjørnet..
Gjest *blåveis* Skrevet 16. september 2010 #20 Skrevet 16. september 2010 Klarte ikke holde meg lenger..måtte ta en test i dag etter jobb.. CB digital: GRAVID!! Juhu.. klarer nesten ikke tro det.. men symptomene mine har jo stemt veeeldig denne gangen Er bare 3+4 så er kjempetidlig.. men denne gangen skal det gå bra!!! Nei, Happy87, må ikke gi opp før TR kommer!! =)
Mammen ved dammen Skrevet 16. september 2010 #21 Skrevet 16. september 2010 Så mange positive tester allerede, gratulerer! SElv venter jeg til søndag, og tror ikke helt på at "symptomene" jeg har er noe annet enn normale svingninger, hvis dere skjønner hva jeg mener... er jo bare 1 pp, da... I gamle dager pleide det å være resultatlister for hver IKM-gjeng her inne, praktiseres ikke det lenger?
SurreGuri Skrevet 16. september 2010 #22 Skrevet 16. september 2010 GRATULERER DAMER :) Nå er jeg dødsmissunelig! Jeg skal ta test i morgen..Jeg venter IKM på lør/Søn, men nå har jeg skikkelig mens murringer, sånn som jeg pleier å ha.. Åååååå så ræææva...den testen i morgen kommer til å være blenda hvit! Eller blenda sur meldig "ikke gravid" Jaja, eg innstiller meg på det, så får eg lade opp til neste EL.. Er tross alt 1pp..
maimora Skrevet 17. september 2010 #23 Skrevet 17. september 2010 GRATULERER! Jeg tenkte å teste på mandag, men jeg tror nesten jeg må ta en i dag. Men blir nok skuffa kjennes det ut som. Jaja, SurreGuri, vi får prøve igjen da, å satse på at den sitter neste gang
Kosemaisen :-) Skrevet 17. september 2010 #24 Skrevet 17. september 2010 Hurra for alle som er gravide!!! :-) Jeg har ikm på mandag, men tester nok i morgen... Har INGEN symptom, ikke pms symptom heller.... Men føler meg gravid da, så blir skuffet om jeg ikke er :-( Men bare 1pp, så kan ikke kreve at den sitter heller... :-)
Kosemaisen :-) Skrevet 17. september 2010 #25 Skrevet 17. september 2010 Har skrevet omtrent det samme på dette innlegget to ganger.... Ha ha ha, skulle tro det var ammetåka og ikke pms som er kommet over meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå