ailska Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Ja da sitter jeg her på jobb da. kom hjem fra sykehuset med min lille gullklump på 2 år. Han stoppet plutselig og puste på fredag, ble fraktet med seaking til sykehus. så nå er det 5 døgnet uten ordentlig søvn. Klarer ikke å slappe av, "ligger som på nåler" for å følge med om alt er bra med ham. det verste av alt er at vi ble sendt hjem fra sykhuset uten noen som helst forklaring på hva det kunne være som feilet ham. Fikk bare en kommentar på at det er mange barn vi får inn her som vi ikke klarer å finne ut hva som feiler dem. Men jeg som mor klarer ikke å slå meg til ro, fordet om det er andre barn som de heller ikke klarer å finne ut noe om. Sånn, der fikk jeg ut litt av min frustrasjon,. Ellers så går graviditeten kjempe fint. Den lille prinsessen i magen skal hete ANNELI. Nå kjenner jeg spark fra henne hver dag. En vidunderlig følelse
Makko med to små gutter Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Du har vel ikke noe på jobb å gjøre? Du har vel krav på noen slags sykepenger (husker ikke hva det heter), for foreldre med kronisk/alvolig syke barn. Snakk med legen din. Om de ikke vil gi deg noe, så snakk med sjefen din, her er jeg ganske sikker på at jeg hadde fått omsorgspermisjon (som man får med lønn her). Jeg ville heller IKKE gitt meg. Unger skal vel ikke bare ha pustestopp uten grunn?
theamortil3 Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Forstår deg veldig godt. Jeg har også opplevd det med vår gutt når han var en uke gammel. Han ble plutselig blå og livløs. Vi dro til sykehuset med sykebil og han pustet bare sporadisk til sykehuset. Når vi kom frem til nyfødt intensiv så ble han lagt i kuvøse og gitt antibiotika i tilfelle han hadde fått en infeksjon. Blodprøvene var halt fine og de forsto ikke hva som feilte han. Jeg nektet å reise hjem uten svar og følte meg ikke trygg. Etter ei uke på sykehuset så gav de oss 1.hjelpskurs og en pustealarm som vi reiste hjem med. Den pep om det gikk 30 sek. som barnet ikke pustet. Da kunne vi endelig sove igjen. Var veldig sliten men hadde jo heldigvis permisjon. Nå er han 4 år og aldri hatt noe slikt igjen. Du må gå å få deg ei sykemelding selv slik at du ikke går på veggen. Nydelig navn Anneli. Godt at du har noe positivt oppi alt. Stor klem til deg
J -76 Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Huff for en skremmende opplevelse. Forstår godt du er sliten, håper du finner en måte å slappe av etterhvert. Ta vare på deg, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå