Sistah*G07*J09* Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Hvorfor i h.... skal symptomene på at du snart får mensen være omtrent de samme som i begynnelsen når man er gravid!!! Venter mensen om 2 dager, å har den siste uken bare hatt mye slim, litt små vondt i puppene og vondt i korsryggen/bekkenet (slik som mild bekkenløsning). Er også mer oppblåst for tiden! Hadde sex rundt eggløsningstiden, i fylla Men samboeren sier han er 100% sikker på at han ikke kom, men man kan vel aldri være 100% sikker i fylla!? Kan ikke være gravid nå, lille snuppa er jo bare 9mnd! Å er ikke klar for en til enda, men det skulle vel vi ha tenkt på før vi hoppet av i svingen! Jaja....imorgen blir det bestillinga av legetime for å få prevansjon!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Ååååå, syns bare det høres koselig ut:) tjihi!! og bare 9 mnd??? er ikke bare det vettu var ikke klar jeg heller, men er klar som ett egg nå! Men kan jo bi gravid uten at mannen har hatt eggløsning... Spennende!
Gjest Kira06 Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Dessverre er det nok ikke god nok prevensjon å hoppe av i svingen. Disse gutta lekker nok litt før også gitt:) Og ingenting er sikkert skal jeg si deg... jeg ble gravid på samme p-pillen jeg hadde gått på i 13 år:) Får håpe at det kun er begynnelsen på mensen du kjenner:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 14. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2010 10mnd mente jeg hodet funker ikke helt for tida, mangel på søvn! Blir jo glad visst det nå skulle vise seg at det var noe inni her, men blir litt vemodig også, siden jeg vet at jeg ikke kan få flere unger en 3 stykk. Så da blir liksom dette den siste :/ Hadde liksom håpet på en appåklatt om noen år Men satser på at mensen er like rundt hjørnet
Terese med to jenter Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Hehe, ja, jeg har også hørt at mannen ikke trenger å ha eggløsning for at man skal bli gravid
NostraStoria Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Sikkert bare mensen! Jeg hadde angst for graviditet HVER periode helt frem til ungen ble 7 mnder (fikk mensen 1 1/2 mnd etter fødsel). Kanskje på tide med prevensjon HI? Går selv på pillen igjen, men får jo hetta hver gang, hehe.
mammatetogansketette:)) Skrevet 15. september 2010 #7 Skrevet 15. september 2010 hoppet av i svingen (untatt like etter mensen faktisk...) og unngikk sex i el- tiden i 6 mnd vi... MEN håpet på to tette, så var ikke krise. da poden va 7 mnd fant vi ut at vi kunne begynne på igjen snart. Det ble 16 mnd mellom dem:D. Gikk også å ventet på mensen for etpar uker siden, kom godt over en uke for sent..., vesla er 3 mnd og DET hadde vært krise!! Trøst deg med det du.. hehe.. (og ja, nå har vi startet på prevansjon her... To så tette er jo fint da, atpåklatter har jo med å bli ustyrlige bortskjemte rebeller Men lykke til da.....
2010 Mammaen Skrevet 15. september 2010 #8 Skrevet 15. september 2010 Lykke til - uansett hva som blir utfallet ;-) Kanskje greit å vente noen måneder til før det blir ny runde :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå