Gå til innhold

Sinnaper dag!

sunshine89-septemberbaby <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter..

Ble litt (veldig!) sint i sted på min kjære... Kjenner det koker.

Jeg skal ha EL i disse dager, føles som den er rett rundt hjørnet, og denne gangen ville jeg gjøre ALT rett, Hadde sex i overigår, og har nesten hatt sex hver dag frem til i går, I går klarte jeg ikke da han kom hjem sent, og jeg hadde tidenes hodepine. Så kommer jeg hjem i dag, tenkte NÅ skulle det bli sex i kveld, (kjøpt meg ny nattkjole på vei hjem, for å gjøre det litt kosligere...) så kommer min kjære bort og kan fortelle at han hadde onanert i dag, siden vi ikke hadde sex i går og da fikk han jo "nye" sædceller... JEG BLE SÅ SINT! "du gjorde ikke det IDAG???" sa jeg! "Jo, er ikke det bra da?"... Stakkars mann, han fikk høre det... Nå er jo de spermiene "brukt opp".... Er jo nesten ikke vits med sex før i morgen da vel?

Off... Jeg bare haaaater at ikke ting går etter min plan.. Kontrollfrik deluxe. Men heldigvis sa jeg ikke så mye til han, så slapp han å bli skremt av det babygreia mi :P Han er jo så gira selv, så skjlnner ikke helt hva han tenker med av og til

Måtte bare få det ut, Sorry.... Eneste plassen jeg kan rase fra meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vare å kjøre på, det er fortsatt noe igjen! Jeg hadde iallfall ikke droppet en runde pga en runk ;)

Skrevet

Haha, TAKK! ;) Den trengte jeg!

Skrevet

Peis på! Blir det nån gang fritt? Det produseres jo heile tia. :) Kanskje det e akkurat dissa du træng, di "få" som e igjen :)

Æ ville heller ikkje latt være..

Skrevet

Sikkert ikke tomt.. Bare leste at en ikke bør ha sex flere ganger om dagen, fordi den skulle "lades opp" igjen, om du skjønner... Neida, skal hive meg på kølla jeg! :P haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...