Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har 2 barn, et på 5 og et på 2.....faren til barna mine dro da yngste var 13 dager gammel.Han havna på kjøret.....vi har hatt av og på kontakt siden den yngste ble født,har vært gravid 2 ganger med han i mellomtiden...har tatt abort.Jeg har brukt prevansjon men det har tydeligvis ikke fungert...har tatt 2 aborter mens jeg var yngre også.....dette var min egen skyld!!Da jeg og faren til ungene mine ble sammen mista vi et barn i 4 mnd...Nå er han rein,og jeg er gravid igjen,selv om jeg har brukt prevansjon.....tror ikke jeg orker en abort til,vet jo hva jeg tar bort,men alikevel....lLivsituasjonen våres er ikke enkel,jeg er uten jobb,han kom ut fra avrusning i mars.....Han har hatt brev og besøksforbud...men jeg er jo så gla i han,og jeg elsker jo barna våres...noen som har noen som helst råd og komme med???Jeg tror ikke familien min vil ha noe respekt for meg hvis jeg velger å få dette barnet,men skal jeg tenke på det???hjelp meg.....vær så snill...

Fortsetter under...

Hvorfor vil ha barn med han?Er han snill når han ruser seg? Vil han ha kontakt med barna? Hva tenker han å gjøre fremover med livet sitt?

Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet hele mannen og tatt å krevd barneomsorgen for begge barna alene - barn skal ha det godt og føle seg trygge og verdifulle. Du har sikkert mye godt å gi dem :-) Fortsett med det og så må du jo selv finne ut om du skal beholde dette barnet eller ikke. Jeg tror det blir tøft med 3 små barn alene, men hvis du tror du klarer det så gjør du det - familien din kan ikke ta dette velget for deg men de syns kanskje det blir for krevende for deg??

Ikke lett for folk som ikke kjenner deg å si hva du skal gjøre...

Du bør sterilisere deg!! Barn har ikke godt av å leve med sånn ustabilitet og foreldre som kommer og går..... Hvis du ikke begynner å tenke barnas beste og tar ansvar for dine handlinger syns jeg ærlig talt ikke du bør få flere barn.... Dessverre.

Bestill time hos fastlegen IDAG - si du ønsker å sterilisere deg.

Da slipper du å bekymre deg for at du skal havne i "knipa" igjen med samme fyren.............

Håper du finner ut av det og lykke til :)

Hæ?! Nå skjønner jeg ikke...? Hun spurte om råd. Jeg gav henne råd til hennes problemstilling og hvis du leser hva hun skriver så skjønner du kanskje at det er velmente og gode råd? Hvis hun ønsker å beholde barnet hun venter - og makter det - javel, så beholder man det. Da er det ingen tvil om det! Håper selvfølgelig hun finner ut hva hun tenker å gjøre for det kan umulig være en LETT situasjon.. (hun har fra før av 2 barn)

Hun bør steriliseres så hun ikke blir gravid igjen, igjen og igjen....... Tenk på hvor mange aborter det ville blitt???? Hohoho... Mannnen er ikke tilstede i hverdagen hennes, han har et opplegg for rusavvenning - eller i værste fall fortsatt rusavhengig...... Hvor mye kontakt har han med barna sine?? Jeg synes det hørtes litt skremmende med tanke på barna, men som sagt så kjenner jeg ikke fyren............. Hvis barna skal treffe han må det vel stilles krav at han skal være ren?? Altså ikke ruset?? Tenker det er stas å se pappaen sin, men det er ikke bra å leve i sånn ustabilitet som de gjør........

Lykke til og jeg synes du skal BEHOLDE barnet.=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...