Gå til innhold

Nei nå ramler snart puppene av ;)

Anbefalte innlegg

Djiiiiiseeeees!!!! Med en gang jeg tar av Bh en min så føler jeg puppene ramler rett i gulvet! De føles så tunge som lodd og kjennes til tider ut som de sga ramle av og eksplodere :) he he .. Kvalmen har avtatt litt, spy ik lengre, er i uke 8.. Så godt å kjenne at puppene fremdeles er ømme og at ikke alle symptomene avtar!

Føler også det er mye fokus på at det at alle symptomene blir mindre eller forsvinner betyr at noe har gått galt inni der.. Man må ikke framstille det som at det er slik. Ting kan være veldig fint fordi om symptomene avtar tidlig :) Skal selv på UL i morra og kjenner jo at ting folk skriver her påvirker meg.. SÅ krysser fingrene for at det lille bankende hjertet vi så for to uker siden fremdeles er der :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142321953-nei-n%C3%A5-ramler-snart-puppene-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig godt igjen med sånne pupper. Hehe... de har aldri vært så harde og og faste før! Og selvfølgelig er sambo strålende fornøyd med det! hehe... Tror jeg må kjøpe meg noen nye bh-er snart med større cup.

Lykke til på UL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...