Gå til innhold

BLIR SNART SPRØ!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det like før jeg eksploderer. Jenta mi på nøyaktig 10 mnd i dag har funnet ut at det å legge seg ikke er noe kjekt lengre. HVORFOR? Hun har aldri hatt problemer før, og nå hyler hun som om det skulle være noe alvorlig i veien med henne! Vi begynte legging ca 7, nå er klokka 21, og det er fortsatt skriking! :(

Noen som har opplevd lignende, råd?

Takk for svar fra en noe frustret mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på helt lik måte med min tulle på 8 mnd. Nekter plutselig å legge seg. Hyler som om hun har vondt eller føler seg utrygg. Her var løsningen veldig enkel. Hun elsker nemlig teppene sine. Så hvis jeg legger teppe oppå henne når hun legger seg og ikke dyne(legger den på senere når hun har sovnet) så putter hun fingrene i munnen og sovner innen kort tid.

Kanskje du burde gjøre det samme? Finne noe hun er glad og som minner om trygghet, en koseklut eller kanskje en av dine t-skjorter?

Skrevet

ja,dt var en lur idè. Må prøve det. Nå har hun endelig sovnet, så får teste det ut i morgen. Men f.eks i dag så har hun i tillegg sovet utrolig lite på dagtid, tror du det kan være med på å gjøre det vanskeligere for henne å sovne på kvelden? I mine øyne skulle hun sovnet pang liksom, men den gang ei.

Skrevet

Det er vel ofte slik at de har problemer med å sovne hvis de er overtrøtte ja. Det gjelder jo oss vokse også (?). Prøv med litt mer dagsøvn, kanskje det hjelper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...