Gå til innhold

Zassy, Aurora, Rosene - kan en av dere hjelpe

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trodde/tror jeg er gravid for første gang. Jeg tok positive tester forrige uke, men blødde en del i helgen. Vi dro da til legevakten som konstaterte at det ikke - heldigvis - hadde vært en sa. Han kunne imidlertid ikke se om det fremdeles var noen baby der eller ikke, da det er veldig tidlig. Nå må vi ta blodprøver i morgen, og så vente. Kan en av dere være så inderlig snille å se om jeg er gravid, eller om jeg blir det snart? Vi ønsker så veldig å bli foreldre. Jeg ser dere har hjulpet andre, og håper dere også kan hjelpe meg.

Min fødselsdato: 130680, han 171279. Termin var/er 20.mai

Vennlig hilsen Maymamma

Fortsetter under...

Hei. Jeg ble litt usikker her..har du fått vite om du enda er gravid? Kommer nemlig opp noe i april som jeg ser kan være en fødsel..MEN så ikke sånn tydelig at du var gravid nå så jeg ble usikker..Hvis du svarer meg og ikke er gravid så kan jeg se på nytt om når du evt blir det :)

Hei igjen, og tusen takk for svar.

Trolig er jeg ikke gravid lengre. Legen jeg var hos onsdag mente det nok var gått galt, men, endelig svar kommer ikke før mandag, da foreligger resultatene på blodprøvene. Er det best å vente til mandag, slik at du ser bedre da? Eller går det an å ta utgangspunkt i legens klare mening om at jeg nok ikke lengre var gravid og så se når jeg blir gravid igjen?

I forhold til det du muligens ser i forhold til fødsel i april, så er ikke det helt unaturlig dersom jeg nå er gravid, da termin i såfall er 21.mai, men at jeg, på grunn av en liten operasjon jeg har hatt for noen år siden må forberede meg på å føde før tiden.

Utrolig takknemlig for svar, dette er det vi ønsker oss aller mest i hele verden, og vi håper jo på at det ikke tar så altfor lang tid før vi blir gravid.

Tusen takk igjen sålangt, så venter jeg spent på svar.

Hei igjen Zassy

Jeg har nå fått endelig svar, og jeg er dessverre ikke gravid. Kan du se når jeg blir det - vi vil jo som jeg alt har nevnt, så gjerne bli foreldre, og er veldig spent.

Veldig veldig glad om du får svart meg :0)

Annonse

Hei, skal se om jeg rekker å ta en titt i kveld eller i morgen kveld, har deg i bakhodet ;) Tenkte at du kanskje ikke var det nei, ettersom jeg ikke fikk opp graviditet nå, det var trist å høre da! Skriver mer senere. Klem.

Hei igjen, beklager at det ble så mange dager, jeg har hatt bursdag så dagene har gått i ett her! :) Men nå fikk jeg et ledig øyeblikk og da ser jeg graviditet i nær fremtid hos deg, det kom veldig sterkt frem! I løpet av de nærmeste månedene, definitivt før jul tror jeg.. vet ikke om jeg kan si en eksakt måned, men vintermånedene peker seg ut okt/nov sterkest :) Tror det er en liten gutt jeg ser. Ønsker deg lykke til, og husk å si fra når du blir gravid da ;) Stor klem!

Tusen tusen takk for at du tok deg tid Zassy. Håper bursdagsfeiringen var vellykket - koselig med fødselsdag da :)

Det var jo veldig hyggelige nyheter du kom med. jeg håper du har rett, og skal selvfølgelig gi oppdatering så snart det er noe å melde.Stor klem tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...