Denishil Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Er 25 uker nå og lurer litt på hvordan dere andre opplever spark og slag i magen. Er det på ett punkt eller er det på forskjellige steder hele tiden? Hos meg er det gjerne på både høyre og venstre side samtidig, så oppe og nede og i alle retninger. Kjennes ut som babyen spinner rundt konstant hehe. Flere som har det slik?
sjarm Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 hei. Er i uke 23 og kjenner liv litt rundt omkring. men som regel bare en plass om gangen. men kan vel tenkes at når babyen snur seg eller "slår salto" at du kjenner både armer og ben
Snellamedto Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Hei! Jeg er 21 fullgåtte i morgen, og kjenner også en del bevegelse når han først spreller på seg (dvs når jeg setter meg ned!). Det er store bevegelser som nesten kjennes ut som rumling eller skikkelig mye luft. Av og til tror jeg også jeg kjenner små dult :-) Håper jeg kan kjenne på utsiden snart! I begynnelsen når jeg først begynte å kjenne liv var det mest som leamus eller bobling når jeg dytta litt på magen, men det er mye større bobler nå iallefall :-)
Foccacia Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Jeg er 21 uker på vei, og kjenner mer og mer det du beskriver. Han sparker på et område, men flytter seg fort til et annet. Har kjent spark utenpå i noen uker, men det er bare noen få i løpet av en dag som er så sterke. Moro å kjenne liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå