andreita med 2 prinsesser Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 .....så hadde jeg en SA 9 måneder prøving, men jeg prøver og tenke at dette kanskje ikke skulle skje,kanskje det ville bli et sykt barn.....vet ikke,er trist og lei men vil gjerne prøve igjen så fort så mulig Ha en god kveld alle prøvere
BettyBoob Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 så leit å høre masse lykke til videre!
mamma til twins Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Uff, så dumt og trist for deg da! :'( Lykke til med den videre prøvingen. Krysser fingre og tær for rask klaff for deg!
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Kjempe trist å høre. Jeg mistet selv min lille spire i begynnelsen av august. Var 14 uker på vei. Prøver igjen nå, og håper at den sitter på første forsøk Lykke til videre for deg også
Maibaby:) Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 off så leit!!! lykke til med videre prøving!!!
Regnbuens barn™ . Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Trist å høre, sender deg en gooood klem- og så ville jeg bare si at motivasjonen din for å fortsette å prøve må være den følelsen du hadde som lykkelig gravid i 6 dager ;-)
Lillemy36 Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Hei, trasig at det skulle gå slikt, ikke noe artig... Husker deg fra noen pp siden, men tror du har vært borte fra BIM en stund?? stemmer det? Tror vi ligger likt i løpa mht antall pp, jeg har gått inn i min 10pp nå og kjenner meg mektig LEI!!! Når regner du med å ha neste IKM??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå