Gå til innhold

Se her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag og igår har jeg hatt masse luft i magen og gått på nr.2, hatt endel mensmurringer!!Trenger vel ikke ety at jeg vil misye?Er 5 en halv uke på vei.Er kvalm og trøtt så det er vel bra:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Seigedamen m/ spire
Skrevet

Sånn har jeg det nesten hver dag og jeg har ikke mistet ennå :) Jo flere "plager" jo bedre syns jeg :) Du kan nok slappe helt av! plagene kommer å går hele tiden sies det!

Skrevet

hvor langt på vei er du seigedamen m spire?men det er først nå det har kommet slike magesmerter/murringer.men det trenger vel ikke bety at jeg mister for det!!

Skrevet

Hva i all verden får deg til å tro at mensmurring, luft i magen og å ha avføring har noe å gjøre med å miste?. Det er helt naturlige ting i svangerskapet. Kanskje du kan lese litt mer om graviditet?.

Skrevet

Tok ikke å testet meg før jeg var over 7 uker jeg, hadde kraftige menssmerter hele tiden og var sikker på at mensen kom hele tiden, det gjorde den ikke, og babyen sparker og er i farta, nå er jeg 17+4 :o)

Skrevet

Du kan ta det heeelt med ro! Det du nevner er heeelt normale symptomer!

Gjest Seigedamen m/ spire
Skrevet

Jeg er tror jeg er akkurat 6 uker på vei nå. Skal på ul om 2 uker. Grugleder meg veldig!

Tror du bare kan slappe av og ikke tenke at du holder på å miste. De symptomene dine er helt vanlige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...