Gå til innhold

hjertelyd såå tidlig med angelsound???

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med angelsound?

har fått låne av ei venninde, vet det er tidlig enda men måtte prøve...er 8+2 i dag..hørte ikke så mye hjertelyd(bare masse bråk) men den har en sånn skjerm som du ser måler hjertepulsen, fikk lenge inn noe som visste i mellom 140-170 slag i minuttet, kan det være babyen?? hørte også godt min da, og da visste skjermen 70-90 ca (målte pulsen i lysken)

kan det være babyen så tidlig?:)

Fortsetter under...

Helsepersonell (dvs jordmødre og leger) mener jo at man ikke kan høre noe med doppler før tidligst i uke 12 pga av at livmoren fortsatt er nedi bekkent frem til da. Å jeg har lest at man ofte forveksler hjerteslag med sin egen puls...men altså når du først får inn din på 70-90 og etterpå ser du 140-170...da er det ingen tvil hos meg...det kan da ikke være din egen puls liksom ;)

Så gøy!!! Jeg har bestilt en Angelsound på ebay, men den er ikke kommet enda...gleder meg veldig!!! Er 9+0 uker i dag, så håper jeg er like heldig som deg :) Kos deg med den :)

Jeg hørte hjertelyd når jeg var 9+6 me angelsound... fant først min egen puls, så fant jeg hjertelyden etterpå,, d er veldig stor forskjell fra mor å barn sin hjertelyd, barnet sitt går mye fortere! :)

har hørt flere som har hørt hjertelyd så tilig som uke 10 hos lege, men tror ikke d err vanlig å få høre så tilig hos lege.

JM fikk frem hjertelyd på spiren da jeg var 9+5, så det er mulig så tidlig hvertfall....

Hun sa at i noen tilfeller kunne man få opp hjertelyd så tidlig som uke 8, men at det var svært sjelden.....

Så det er ikke umulig nei! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...