Gå til innhold

Angående de stikningene i underlivet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest om de flere ganger her og skjønner jo at det er normalt å ha dem, men, skal de være så SINNSYKT vonde?? Har hatt dem nå i 3 uker ca , og de kommer bare oftere og oftere, ikke mest mer intense!

Jeg hopper jo av smerte! :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene.. Det er veldig vondt og det er ikke mye å gjøre med det desverre. :-) Jeg prøver å ikke sitte for lenge i gangen. Det hjelper faktisk å gå litt innimellom her, men må ta noen stopp på veien :-) Ta det som et godt tegn du, at kroppen modnes:)

Skrevet

Jeg får de uansett om jeg sitter eller går, de er værst å få når jeg går for da føler jeg att bena skal svikte! Pinlig å få dem når jeg er midt i handleruta, men som regel har jeg sambo godt planta ved min side så står jeg der ikke som en tulling aleine å stønner! hehe :-p

Uff nei som du sier, godt at jeg ikke er aleine og at kroppen jobber som den skal :-)

Er førstegangs fødene så vet jo ikke helt hva som er grensen for "normalt" :)

Skrevet

Hehe, de er veldig vonde iblant ja gitt... Forloveden min skvetter til og spør nervøst "Går det bra med deg??" Eller "Er det noe gæærnt, jenta mi??!" når jeg plutselig lirer av meg høye stønn fulgt av laaange aaaaauuuuuu.... Hehe. Men det går jo fort over da, raskere enn kynnere.

Skrevet

Jeg syns også forresten de er verst når jeg går/står...så det hjelper å stoppe opp litt, krysse bena hehe, og helst sette seg ned (på noe mykt). :)

Skrevet

hehe ja må krysse bena godt selv! Pokker så vondt, tar meg selv i å tenke "neeeei" når jeg begynner å kjenne nedpress og slikt, da vet jeg hva som kommer om en liten stund :-p

Skrevet

Jeg fikk et råd fra min jordmor som har hjulpet meg masse! Kjøp/lån en stor treningsball (sånn til å sitte på). Sett deg på den, flere ganger i løpet av dagen og vrikk på rumpa mens du sitter på den. Både hoftevrikk fra side til side, og frem og tilbake med rumpa mens du sitter på ballen.