Gå til innhold

trenger litt hjelp jenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg lurer på hvordan dette med feste blødning er..

Først litt historie hehe. Jeg sluttet på pillen i juni fordi jeg ikke er noe flink til å huske de og mensen min klusset seg til pga det.

Så da tenkte jeg å bare vente til neste mens kom og så begynne på de igjen da.

Men har ikke hatt noe tegn til denne tanta enda da.. hehe

ikke unormalt for meg med uregelmessige sykluser altså.

Rundt den 23 aug eller litt før hadde jeg slim med blodstriper i.

alle dagene rundt dette og etter hadde jeg og samboeren sex.

Har tatt noen tester siden dette som var negativ.

Idag har jeg hatt menssmerter sånn som kjennes ut som at jeg skal få mensen har det i skrivende stund også.

Var på do idag tørket meg og der var det litt lyserosa blod kom to ganger når jeg tørket meg, tenkte der var nok mensen og fant frem tampongen.

Når jeg skulle bytte denne var det ingen blod på den men bare brunt slim (sorry detaljer men det er dere nok vant med :)

SÅ Tror dere at dette kan være en festeblødning eller tror dere dette er en begynnelse på at mensen nå kommer tilbake?

Tok en test i morges og den var ihvertfall neg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen? Venter i spenning her.. =)

Skrevet

Jeg som er trådstarter. Har nå SKikkelige menssmerter og det var litt friskere blod på den neste tampongen men bare en stripe med litt slim i på en måte (huff håper ikke dere syns jeg er grotesk nå) så det er vel sikkert bare mensen min som kommer igjen :(

Ble fryktelig skuffet nå men det er vel sikkert noe dere alle er og er nok mange her som har prøvd mye lengre enn meg her så skal vel gjerne ikke klage så masse..

Får vel bare vente å se hva morgendagen bringer med seg :(

:

:

Skrevet

Har ikke blitt gravid siden jeg sluttet på pillen i juni i fjor, så en får bare ha tålmodighet.... Jeg fikk først normal syklus forrige mnd, så det tok ett år for å få pillen ut av systemet... Men noen skjer det jo med en gang :-) Du får bare tenke det slik at mensen er bra, da blir det ny start og nye muligheter neste mnd og kanskje større sjanse! :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...