Gå til innhold

Amming, mme og grøt samtidig?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en datter som akkurat har blitt 4måneder, fullammer, men i det sisste har hun blitt litt mer urolig og våkner flere ganger på natten så jeg tenkte jeg skulle bynne å gi henne litt grøt på kvelden, for jeg tror hun trenger mer mat enn den melken jeg klare å gi henne. Mannen min har i det sisste gitt henne mme på sengen til hun sovner. Men noen som vet om det går bra at jeg både ammer, gir litt grøt på kvelden og gir henne mme på sengen? blir det for mye forskjellig mat, eller skal det gå greit?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142321261-amming-mme-og-gr%C3%B8t-samtidig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner fort ut hva som passer for jenta di..

Begynn med kun små mengder av nye matvarer og øk etter en stund..

Noen trenger lang tid på økingen mens andre klarer å øke ganske fort..

Jeg begynte med velling til jenta mi først, deretter grøt. Hu blei skikkelig sur og furten når hu ikke fikk flere skjeer med grøt, så jeg endte opp med å øke ganske fort.. Magen hennes fungerte mye bedre når hun hadde begynt med velling og grøt..

Du kan fint amme, gi mme og gi grøt hvis det ser ut til at hu tåler det greit..

Takk for svar :) Ser ut som hun tåler kombinasjonen veldi bra! magen hennes fungerer også mye bedre nå som hun får grøt! ;) sov veldi bra de 3 første nettene, men nå våkner hun allerede etter noen få timer..stress.. men håper det bare er fordi hun er litt små-forkjølet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...