Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Bare lurer! Har nå hatt litt brun utflod i 2 dager. Nesten litt sånn slimete. Det er ca 9-10 dager siden eggløsning. Venter jo ikke mensen før på lørdag.... Hmm skjønner ingenting nå!!! Noen som har opplevd liknende?? har ikke testet enda, vi brukte ca 9 mnd på forrige barn, så har egentlig liten tro på at det det klaffer alt på 2pp.
mamma til twins Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Jeg kan egentlig ikke svare deg på det du spør om, men jeg er i samme situasjon som deg. Bittelitt farget utflod de par siste dagene, samtidig som det murrer i magen. I dag er det ikke mer farget utflod. Venter ikke TR før fredag/lørdag og skjønner lite..
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 jeg har og brunlig blødning/utflod, hatt det siden fredag. Jeg venter ikke mens før i slutten av september, så aaaaner ikke hva som skjer her! Vet festeblødning kan være en mini-mens, KAN vare opp til en uke altså! Så jeg satser på at det er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå