Gå til innhold

Noen førstegangsgravide med termin i midten av mars?? se hit!!

Anbefalte innlegg

Hadde vært hyggelig å dele tanker og liknende med noen som er omtrent like langt :) Er 14+4 idag. Skal på ul i oktober og er veldig spent!!! Vi ble spontant gravide etter negative forsøk med icsi/ ivf... Håper å høre fra noen!!

Fortsetter under...

Heihei:)

Jeg er førstegangsgravid og har termin 11. mars. Er 14+6 i dag!

Skal på UL 8. Oktober, og er veldig spent på om de kan se om det er gutt eller jente!

Har vært på tidlig UL pga blødninger, men alt sto bra til <3

Hallo,

ja da har du termin dagen før meg :) jeg har termin 12. mars og skal på ul 20 oktober. Da er jeg vel i uke 20, sent men men... Har også vært på mange ul pga murringer, blodtrykk o.l. Men vi har forsatt ikke sett kønn da... Håper sånn at de klarer å se det når jeg er i uke 20. Legen sier babyen spreller mye og derfor er det vanskelig å se hva som er mellom bena...

Hvor er du holder til? Har du søkt fødeplass?

Så heldige dere er som får det før uke 20!!!! Ahhh, jeg kunne tenkt meg å ta ul før.... Men det er så fullt på Riks, det er ikke mulig å komme inn med mindre man kommer noen timers varsel og det går ikke for min del :/ Hvor i landet er du da?

Annonse

Jeg bor også i Oslo og skal på UL på Ullevål :-) Har heller ikke vært på UL før, så er veldig spent! Så kjedelig at du må vente til uke 20 lillehare.

Hvordan har formen deres vært så langt?

Har dere vært hos jordmor?

Hei!

Jeg er førstegangsgravid, så det meste er spennende! :-)

Jeg er i 14. uke nå, har time på A-hus til UL d.26.10, gleder meg veldig til det!!

Var hos jordmoren for første gang torsdag. Vet ikke om vi vil vite kjønnet da eller ikke; samboeren min vil gjerne, jeg har alltid tenkt at det var gøy å vente og se.

Bor på Skedsmokorset.

Jeg holder til i Mo i Rana, så nei "gravid2189" det blir ikke Ullevåll på meg, hehe :)

Er veldig glad det nermer seg sakte ,men sikkert UL da. 23 dager igjen!!!:) Trodde jeg hadde lenge å vente, men ser jo nå at det er mange av dere som har enda lenger å vente...

Er forresten sykemeldt denne uken. Har vært forkjøla siden jeg ble gravid, så gikk det over til influensaa, og nå har jeg fått bronkitt.. Kjedelig:/

Heldigvis er kvalmen jeg har hatt begynnt å gi seg, wohoo! =)

Gleder meg til tiden fremover!

hallo :D

jeg er førstegangsfødene med foreløpig termin 6 mars! ikke planlagt, men føles veldig bra å jeg begynner å glede meg veldig, selv om det jo svinger litt opp og ned.. typ: HJELP hvordan skal jeg klare dette osv, men det går heldigvis over, tror vi har en innebygd evne til dette, og det er bare å finne frem all sin kjærlighet så går det bra :) hihi. synes ikke jeg kjenner så mye liv enda, hvordan er det med dere? var kun litt kvalm i starten men ellers ingen plager. gleder meg til det begynner å synes skikkelig, og til man virkelig kan føle livet :). gleder meg til UL, så jeg får eksakt termin, men vi vil ikke vite kjønn. spennende, og sikkert en ekstra motviasjon ved selve fødselen for å få presset den ut :P

god dag til dere alle, gøy å få kontakt med fler i samme situasjon, heia internett :D

Formen min har vært kjempedårlig fra ca uke 6. Har vært sykemeldt siden da og sykemeldt hvertfall frem til uke 18 foreløpig. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme, men det begynner å gi seg litt nå heldigvis for det har vært et mareritt og har gått ned 14 kg. Er hvertfall overvektig fra før av så jeg har noe å gå på. Jeg har ikke vært hos jordmor, men tenker jeg skal ringe å prøve å få til en time nå, særlig siden jeg vil diskutere det å få svangerskapspenger med en som forstår meg bedre enn legen, ettersom jeg har en helt utrolig slitsom jobb jeg ikke kommer til å klare lenger.

Jeg er idag 15 uker og har ikke kjent noe liv. Innbiller meg det noen ganger men tror det bare er rumling i magen. Gleder meg sinnsykt til UL og å få vite kjønnet så jeg kan begynne å handle :)

Jeg er førstegangs..er kun 17 år, så når jeg fant ut at jeg var gravid ble jeg jo litt sjokkert...

nå er jeg 13+3 og gleder meg utrolig mye, og ser på graviditeten som det beste som har hendt meg ! :)

har også vært på UL, var der i uke 11 og fikk se et bankende hjerte og en liten krabbat som sprellet, vinket og hikket! Gled dere!

Jeg gleder meg sinnsykt mye til den ordinære ultralyden som er i oktober.

Hei!

Jeg er og førstegangsfødende, og har termin 11.mars. Er i dag akkurat 15 uker på vei. Hører til St.Olavs i Tr.heim. Noen fler som gjør det her?

Lykke til alle sammen, og kos dere med svangerskapet:)

Annonse

Hei damer!

Nå er jeg tilbake. Har vært dårlig og sykemeldt og ligget rett ut med det ene og det andre....

Jeg er 15 uker nå og har ikke kjent så mye. Hva med dere jenter?? Har dere kjent noe som helst??

Hvordan er formen deres? Er dere sykemeldte?

Klem til dere alle sammen!!

Hei :)

Er også førstegangsfødende og har termin 10.mars.. Tilhører St.Olavs i trondheim. skal på UL 8.okt og har en glede/grue følelse, kan vel kanskje heller kalle det spent :)

Ønsker alle lykke til :))

Hei alle sammen!

Jeg blir også førstegangsmamma i mars, nærmere (bortimot) bestemt 11. mars. Vi holder til i Trondheim, så det blir St. Olavs på oss og det tror jeg blir bra. Går fast til jordmor og skal på ordinær UL 04.oktober! Dagen kommer ikke fort nok ;-)

Kos dere videre i svangerskapet alle sammen, og fint å se at det er flere trøndere med termin rundt samme tidspunkt her inne også :-)

Hei hei, så gøy med så mange med mars terin =) Jeg ar termin 4-5-6 mar:P hehe, jeg var på første UL på tirsdag nydelig å se en frisk og fin liten gutt (trodde han)

Jeg skal på ordinær UL 4 oktober på ulevåll, noen som kunne tenke seg å møtes kanskje? Blir vel vanskelig å møte de i tr.heim.. men oslo kanskje?

Jeg er 20 år. Og førstegangs =)

Har dere litt stikkinger og vondt i livmor? det har ejg hatt veldig denne uken :/ men bare tegn på at alt vokser så er jo bra da =)

Har også kjent lille 3 ganger, gleder meg masse til å kjenne mer og mer fremover nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...