Eurecaღmed spireღ Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Det er 27 dager til termin. Har hatt kynnere/maserier i en uke nå.... Jordmor sier hode er langt nede, men ikke helt festet. Ikke sikkert det fester seg denne gang, siden bekkenet er større enn sist. Kanskje det blir fødsel til helgen, sa jordmor da jeg skulle gå.... Håpe, håpe! Håper så inderlig på en fødsel, da det er snakk om keisersnitt om jeg nærmer meg termin...
Sesilia Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Krysser fingrene for at det blir fødsel til helga! Du kan jo teste et par kjerringråd..? Hvorfor må du ta keisersnitt om du går til termin? Lykke til i alle fall!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 14. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2010 Keisersnitt blir tatt stilling til om 2 uker fordi det ventes stort barn og jeg fikk en alvorlig ruptur skade ved sist fødsel. Han var også stor den gang. Vekstestimering hittil viser at hun er godt over gjennomsnittet. Skal ha siste veksestimering om to uker og den endelige avgjørelsen blir tatt da. Skal jeg kunne få en mest mulig ukomplisert fødsel bør det skje før den tid.... Har symfysemål på 35 cm nå, det er gjennomsnittet ved 40 uker... Så ligger godt over... Så håper hun kommer snart, det blir det beste for meg og henne:)
Sesilia Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Håper det skjer noe naturlig, da, før den tid! Eventuelt med litt starthjelp... De vil ikke gi deg det, da? Hjelpe å sette fødselen i gang, strippe/modne e.l.? Hvis man kan føde naturlig, så er jo det kjempe bra... Lykke til, uansett! Ut må hun jo!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 15. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2010 Dem vil ikke sette igang fødsel på meg, grunnet at det gir økt fare for ruptur skade og inngripen som vakum, akutt keisersnitt osv. Har blitt anbefalt sengekos Men mannen min er ikke helt villig, vil ikke tukle med naturen... Prøver å si at siden dette barnet er IVF, så hadde hun ikke eksistert om vi ikke hadde tuklet med naturen Har kjøpt bringebærblad te, kanskje det hjelper:) Hun kommer selvsagt når hun kommer, blir bare spennende på hvilket vis!! Jeg ønsker henne helst den naturlige verden før hun blir for diger
Sesilia Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Masse lykke til uansett hvordan det blir!!! Jeg er selv et keisersnittbarn og tviler på jeg har tatt noen skade av det... Krysser fingrene for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå