Mama88 Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Som overskriften sier, så har vi endelig vært på UL! Ble satt tilbake, så er 18+6 i dag.. En liten skuffelse, men det får så være Fikk også vite at jeg har morkaka foran, og at det er grunnen til at jeg ikke kjenner så mye liv fra lillegull. Var deilig å endelig få svar! Og sist, men ikke minst- så venter vi en liten prins! Er så glaad!!! <3<3
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Åh så hyggelig da! Gratulerer så mye med en liten prins på vei! =D Verdens beste lykkefølelse å vite at man skal bli mamma!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Kjempe hyggelig og høre, gratulerer så masse med den lilel prinsen:) Lykke til videre i svangerskapet......hvor mye ble du satt tilbake da??? Klem
Mama88 Skrevet 14. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2010 Tusen takk ) Ble satt tilbake 9 dager, men det må jeg jo bare leve med Lykke til videre til dere også Klem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Ja, det viktigste er jo at alt er bra og at det er liv der inne...... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå