Gå til innhold

11 uker igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg.

Jeg har også 11 uker igjen. Nesten begynt nedtelling allerede:)

Har du handlet inn mye? Jeg begynner å bli litt stresset for at jeg har så lite i hus...skal jo tross alt handle julegaver etterhvert også:)

Nå er vogn, sengetøy, 5 bodyer, en strømpebukse, to tepper, en kjole og en lue i hus:) og 4 smokker...hehe.

Luna

Skrevet

Hei, har også 11 uker igjen, 10 imorgen! ;) Her er vogn, bilstol, vippestol, seng og 2 bodyer på plass. Så har igjen å kjøpe en god del enda.

J21

Skrevet

jepp 11 uker i gjen, eller 10 uker og 6 dager, hehe. driver og krysser av for hvær uke på kalender allerede! er klar :)

Skrevet

Har også 11 uker igjen. På søndag var vi å ordna med seng, stellebord, reiseseng og andre småting. Vogna kjøpte vi i forrige uke, nå er det bare bilstol som mangler av større ting. Vi har ikke henta senga enda, skal si jeg gleder meg til å re opp :) Tror jammen jeg skal sette den på soverommet med en gang vi får den!

Skrevet

vi har vogn og litt klær i klart men resten skal vi kjøpe senere for vi holder på å pusse opp barnerommet, stellekommode får vi av mamma og pappa etterhvert

Skrevet

eg tenkte eg skulle snart tenke på å begynne å kjøpe bursdagsgaver og julegaver snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...