jigær82 Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 i den siste uken har jeg merket at magen "dettet ned".. og det er nå jeg skal liksom være høygravid... hva kan det bety? er akkurat 34 uker idag...
cadence Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Hodet som har festet seg i bekkenet?
jigær82 Skrevet 14. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2010 er et ikke litt tidli da? førstegangsfødende og mange tanker som går nå...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Hadde en tråd om samme tema for litt siden, fordi magen min også datt ned ganske tidlig (uke 34-35), mens hodet ikke er festet enda. Fikk til svar at det kan skyldes at ligamentbåndene slakkes og gjør seg klare til at babyen etterhvert skal lenger ned og til slutt ut. Men trenger ikke å bety så mye i forhold til fødselstidspunkt tror jeg- jeg er ihvertfall like gravid enda (39 uker på vei..)
Oktobergutt2010:) Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Hos meg er hodet hans festet, og jeg er straks 34 uker så tidlig er det ikke. Det varier veldig fra person til person, iallefall så sank magen min ganske mye i den tiden han festet seg. JM sa jeg skulle ta det helt med ro, det betyr ikke at fødsel er like rundt hjørnet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå