Gå til innhold

Jeg kan nesten ikke vente med å fortelle barna at de skal få en lillesøster eller lillebror!!!!!!!!!!

Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

De er 6,5 og 4 år - og de har snakka masse om vi kan få en baby og koser med de babyene vi har hatt i familie og vennekrets. De kommer til å bli så glade og stolte! Men jeg er bare i uke 10, å syns vi må vente til etter uke 12 før vi sier noe. Hva gjør dere?

Syns det er greit å vente mtp om noe skulle gå galt, og for å gjøre ventetiden litt kortere for dem :)

Fortsetter under...

jeg fortalte det i uke 8. Barna er 6 og 8. De ble veldig glade. Det gikk fint, de klarte å holde på hemmeligheten.

Nå er det ok at de forteller det, men de har kun sagt det til en som er bestevennen. Men regner med nyheten popper frem snart. Jeg er snart 15 uker nå.

Vi fortalte det til vesla ( 4 år) i uke 11 ( i forrige uke), og sa at babyen kommer etter jul, men før påske... I barnehagen dagen etter hadde hun løpt inn og stått å ropt i gangen at " mamma har baby i magen, mamma har baby i magen!" helt til en voksen hadde kommet bort og spurt far om det var sant... hun sier det til alle hun møter nå også... =)

Eneste jeg er litt redd for er at det er lenge å vente for henne til babyen blir født...

Hehe, slik var det med oss også.

Var så dårlig i uke 8 at vi bare sa det til ungene. De trodde jeg var alvorlig sjuk eller noe. Dagen etter visste hele byen det!! Han på 6 hadde omtrent ropt ut til alle han kjente, og hver gang han møtte noen nye så sa han: Vet du at mamme har baby i magen??? Den kommer til jul!! Hehe, de gleder seg noe helt vanvittig til underet kommer, da er de 11 og 7, og får ei lita søster:)

Masse lykke til, dette er størst av alt:)

Luna

Vi fortalte det til storebror når jeg var 7 uker. Vi hadde vært på ultralyd og sett at alt var normalt. Egentlig ville jeg ha ventet litt, men gutten vår visste om den siste aborten (han klarte å snappe det ja) og var i sorg. Han har ønsket seg å bli storebror så lenge vi kan huske, og han trodde han aldri skulle få bli det....

Denne babyen er ivf og vi visste at egget var klasse A og liv laget. Problemet vårt til barnløsheten var eggene. Jeg fortalte ham at vi hadde fått hjelp av babydoktoren til å lage dette frøet og at frøet så ut til å vokse til en baby i mammas mage. Vi fortalte det på 6 års dagen hans.Jeg vet det var litt risiko med det, men jeg fulgte magefølelsen.

Så fin en historie, Eureca*venter*baby*2010* (sorry - jeg fikk ikke til de fine hjertene dine :)

Jeg tror jeg skal klare å vente to uker til - da er vi i 2. trimester. Dessuten er pappa`n bortreist 1,5 uke nå, så må uansett vente til han er kommet hjem igjen :)

ha en fin dag :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...