Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg er bare så sliten for tiden. Dvs hvis jeg holder meg helt unna ting og farting så går det greit, men på søndag så hadde vi full fart hele dagen og jeg var helt utslått i går og er rimelig dårlig form i dag også. Har forresten vært og bestilt vogn i dag og det var deilig å ha det ute av verden. Men som sagt så er jeg bare så utrolig sliten for tiden. Vært kvalm også og uvel, sukk skikkelig syte innlegg dette... Andre som er helt energiløs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har det helt likt som deg! Men så var jeg hos legen nå og sjekka jern i kroppen min, og det mangler jeg. Så nå har jeg begynt å ta jerntilskudd så kanskje det blir bedre :) Kanskje du burde prøve å ta noen blodprøver å sjekke du også ? :)

Skrevet

Hm ja kanskje det, har ikke tenkt den tanken. Skal til legen i neste uke så bær vel kanskje få tatt en ekstra prøve da, men har jo ikke så lenge igjen så håper det gir seg snart. Hvor lave jernlagre hadde du?

Skrevet

Tenker du kanskje kan sjekke blodprosent (Hb) og jernlagre... erfaringsmessing merkar eg heilt tydeleg når desse verdiane blir lave... Energilaus, svimmel, kvalm og uvel, til tider kaldsvett og klam og fungerer ikkje! Litt jern så blei det bedre! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...