Gå til innhold

HCG idag

Sarah70-har 2 gull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ivf ja, 7. søskenforsøk. Det er forsåvidt første blodprøven, men kunne ha tatt på fredag også. Dere synes den er høy? Ja, sykepleier synes også det, men man kan fint ha høy hcg på ett barn og lav på tvillinger iflg henne.

Takk for svar og lykkeønskninger!

Annonse

Ja, det var det, kjente jeg fikk en angstbølge også, herregud, hva har jeg gjort..?? Men det la seg fort, vi har ønsket oss 3 barn men ville være fornøyde med 2. Blir mye jobb men alt går seg til. MEN - vi får se da, kan være 1 også.

Bare 49 dager igjen...! Husker godt du ble gravid - er det ikke bare noen uker siden..?? :-D Tiden går fort!

hehe:) ja det kan du si...tiden har flydd men ikke hele tiden da..1 trim var litt av en berg og dalbane spesielt psykisk men nå siden uke 22-24 ca har det i grunnen gått fort og greit...:)

kanskje dere får de 3 barna dere ønsker nå da hihi:D

får se hva som skjer for oss etter dette...min nr 2 og sambo sin første,,,,ikke speielt lysten på noe mer prøverørskjør så kaaaaasnkje hvis det skjer ett såkalt "uhell" med tiden at vi får en 3 mann;) men vi får se..en vet jo aldri.....

når skal du på ul da sarah?gleder meg sammen med deg:)

Skal på ul 27.9. Gubben sa idag at "hvis det bare er 1 har vi jo 2 egg i frysern". Jotakk, men jeg tror nok vi skal være fornøyde etter dette svangerskapet, om det er en eller to!! Jeg har jo fylt 40, og en ting er småbarnstiden, men ungdomstiden vil også kreve sitt...! Vel, men vi får se hva som skjer :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...