Gå til innhold

Hvor dyr vinterjakke og vintersko unner du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år eller i fjor om du kjøpte da?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte meg jakke til 1000 kr for to år siden. brukt den alt to vintere. tenkte jeg skulle bruke den i år og siden den er hel og fin..

skal kjøpe meg pen kåpe da siden jeg trenger det.. håper på å ikke bruke mer enn 500 kr på den..

sko skal jeg kjøpe nye. tenkte ikke legge mer enn 500 i dem..

kjøpte meg ikke sko i fjord. brukte de fra året før..

er ikke glad i å sløse penger på vinterklær når det ejg har er helt og fint..

sliter ikke veldig på klærne..

Skrevet

Kjøpte meg vintersko for mange år siden og de holder lenge til. Tror det ene paret kostet 600kr og det andre 1600 tror jeg. Nesnalobber i forskjellige slag, pene er de kanskje ikke men de holder meg varme og vil ikke ha andre. Er for mye ute i kulden for det.

Kjøpte meg jakke for mange år siden også som holder enda, men vurdere å kjøpe meg ny. Funnet en til 1200 jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg, og da varer den nok i ørten år tenker jeg.

Skrevet

Vintersko kjøpte jeg meg for 5 år siden, dem er like fine som nye i dag. På jakkefronten unnet jeg meg i fjor ny ullkåpe til 2.300,- og ny dunjakke til 3.500,-. Synes det er verdt prisen og tviler på at jeg trenger kjøpe meg nytte ytterjakker på dem 5-6 første årene...

Skrevet

Jeg kjøpte noen fine vintersko til 1500 kr. for 2 år siden. Brukte de lite det første året, men i den vinteren vi hadde i fjor ble de veldig godt brukt. De er allikevell så fine att jeg iallefall kommer til å bruke dem i år også...:)

Når det gjelder jakker har jeg egentlig litt "jakke-dilla" ,så jeg kjøper vell igrunnen nye jakker hvert år, men det er ikke snakk om dyre jakker.. I fjor kjøpte jeg en fin kåpe på Cubus til 599 kr. ,en fin foret jakke på B-Young som var på halv pris til 300,- og en vanlig vinterjakke fra Sportmann til rundt 500 kr.

Nå er jeg gravid, så må vell regne med å kjøpe en ny jakke i år også... Det blir nok ikke en kjempe dyr jakke det heller ,siden den bare skal brukes ett par mnd., og jeg ikke har planer om å bli gravid flere ganger...;)

Skrevet

kjøper alltid nye støvletter og jakke når høsten / vinteren nærmer seg, bruker ca. 2500 på støvletter og ikke mer enn 5000 på jakke..

Skrevet

Sko max800.

Jakke kommer an på. Er det type skijakke som varer i mange år kan jeg betale en 2-3000. er det en vanlig vinterjakke så 500-1000.

En dunkåpe kunne jeg strekt meg til 1500. Kommer helt an på om det er noe som hadde blitt brukt i mange år eller som jeg hadde komt til å lagt vekk neste vinter.

Skrevet

Klassiske plagg som kan brukes i årevis kan jeg betale mye for. Feks kjøpte noen gode eccovintesko. Klassiske, lekre støvletter kunne jeg også gitt mye for. Samme med kåpe (kjøpte en kort i fjor til 2000 kr) kan jeg betale litt for.

Moteplagg/sko, blir rimeligere.

Skrevet

I år trenger jeg nye sko, ca 1500kr + ny pen/varm jakke, sikkert et par tusen.

i fjor kjøpte jeg Helly Hansen dress til 5000 kr. + ei billig kåpe på Vila

Skrevet

Kjøpte jakke til 2000,- og sko til 1500,- i fjor, og det er i bunn og grunn så langt jeg strekker meg.

Skrevet

Jakke max 500- 600 kr.

Vintersko 250- 300 kr.

Skrevet

Har ull-kasjmir vinterkåpe som jeg kjøpte i 2006 for 2500 kr. Fremdeles finfin, skal holde denne vinteren også.

Samme for vintersko, har lange støvletter kjøpt i fjor (Ecco, husker ikke hvor mye de kostet), korte støvletter kjøpt for 5 år siden (sikekrt en tusen lapp) og boots som er 13 år gamle i år (1200 kr).

Når jeg først kjøper noe, beholder jeg det gjerne lenge.

Skrevet

Har svarte støvletter som er flere år gamle, de kan jeg bruke i år også.

Har akkurat kjøpt meg vintersko, gore-tex med kraftig såle som jeg kan gå tur med og bruke i kulde, snø og slaps. Fikk de på 40% avslag så jeg betalte vel ca 400 kr.

Har ikke kjøpt meg jakke på mange år. Har en HH allværsjakke som jeg kan kle opp med flere lag under når det er kaldt, den er vel 4-5 år gammel og kostet rundt 2000 kr den gang. Har i tillegg til en svart kåpe som er brukt i to år og kan brukes et år til, mener den kostet 7-800 kr.

Når fire unger skal ha ny jakke og nye vintersko blir det ikke så mye igjen til mor ;)

Skrevet

Jeg kjøpte en vinterjakke til 1600 for fire eller 5 år siden, men det blir utskiftning i år da denne har begynnt å rakne. Kan godt gi samme sum dersom det er en jakke som kan brukes til det meste. Men så mye mer tror jeg ikke jeg har samvittighet til. Sko kan jeg bruke opp til 1500 på tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...