Gå til innhold

Hjertet slår men foster vokser ikke og jeg blør :-(

Lillefisk

Anbefalte innlegg

Igår begynte jeg å få mensmurringer og å blø frisk blod. Ikke så mye men det varte hele dagen og jeg blør fortsatt littegran men nå er det brunt.

Idag på ul såg de et hjerte som banka men fosteret viser at jeg kun er 6 og ei halv uke på vei mens ifølge menstermin er jeg 8 og ei halv. Alt tyder på at noe er galt med fosteret og at kroppen min er i ferd med å kvitte seg med det.

Triste greier...men siden hjertet slo så sitter jeg her med et ørlite håp...men er nesten sånn at jeg skulle ønske det allerede var over og at jeg skulle til utskraping..nå må jeg vente ei hel uke og jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å få en kraftigere blødning snart og miste det....jeg blir veldig overraska hvis det fortsatt er liv på tirsdag neste uke...

off, ville bare si det her..er så lei meg...men samtidig vet jeg at vi kommer til å prøve å bli kjapt gravid igjen..tror det er det eneste som hjelper på tomhetsfølelsen.

Fortsetter under...

Vill bare fortelle om min erfaring.

Begynte å blø plutselig når jeg var 7+1 2 kjempestore blod klumper... fryktelig ekkelt og leit. Var 100% sikker på at dette var gått dårlig. Måtte vente 3 dager til jeg fikk UL og jammen var det ikke fullt liv der inne. Jeg var da 7+4 men legen sa kun 6+5.... Dette var en drøy uke siden og jeg har hatt murringer og brunt utflod hele tiden.

Skal til UL imorgen og er veldig spent. Har egentlig vært optimist men tenker jo at dette har gått dårlig. Uff skulle gjerne hoppet over hele første trimenster..... det får gå som det går. Ønsker deg masse lykke til, legg ut en oppdatering da - jeg gjør det samme.

off ja første trimester er noe dritt! Håper virkelig det går bra med din lille og følger spent med på utviklingen. Jeg er også 100% sikker det har gått dårlig..særlig siden den lille ikke ser ut til å ha vokst noe særlig de siste to ukene, dessuten blødde jeg på nytt idag, frisk blod og litt mer enn igår..og litt klumpete også. Not good.

Men jeg er forberedt nå da..vet inni meg at dette ikke går veien og har allerede begynt å planlegge neste graviditet.

Hvis dette går bra er det et mirakel....vet ikke om jeg tror på mirakler..elller jo jeg gjør jo det da..hehe..vi får se og krysse fingrene for oss begge to. Og går det ikke denne gangen håper jeg du også er klar for å starte på nytt. Heldigvis har vi ikke kommet så langt enda...

Da er det offesielt over. Har bare blødd mer og mer og igår kom det ut klumper og noe som kunne minne om et embro..bare en liten klump med små knopper som skulle bli armer og bein. Ganske rart å se...og sorry hvis noen syns det er kvalmt, men for meg var det ikke kvalmt- det var begynnelsen på babyen min som det ikke ble noe av og det er ikke kvalmt.

Er veldig lei meg i dag og sitter med klump i halsen og i magen på kontoret...gleder meg til denne dagen er over.

Vet jo at det var vanlig, at det er bra det skjedde tidlig, at vi kan bli gravide igjen kjapt osv men akkurat nå trenger jeg bare noen dager til å være trist.

Annonse

Uff dette var veldig trist... Skjønner godt at du har en trist dag på jobben. Skulle egentlig tatt litt tid hjemme under en god og varm dyne? Ta vare på deg selv. En liten oppdatering fra meg, var på UL i dag og der var det fullt liv. Har vokst og er riktig str. for 8 + 6 så jeg er veldig lettet. Får nesten dårlig samvitighet å skrive dette. Trist når det ikke går for noen. Men du sier at du har allerede tenkt på neste graviditet og det er positivt. Jeg mistet tidlig for endel år siden men ble gravid igjen veldig kjapt etterpå så det går jo bra tilslutt for de fleste. God bedring, ta vare på kropp og hode og håper du er inne på 1.trimester igjen om kort tid :-)

Takk for støtten :-) Nei du må ikke få dårlig samvittighet for å skrive at det gikk bra med deg, jeg har tross alt en frisk sønn og det som skjedde med meg har skjedd med mange andre. Jeg klarer heldigvis fint å glede meg over andre venninner som er gravide...men hadde jeg mistet og mistet og ikke hatt min friske sønn hadde det vært verre.

Nå håper jeg bare jeg blir feridg med å blø og at jeg bir gravid igjen kjapt og at de neste 12 ukene flyr avgårde :-) Hvor lenge gikk det med deg nr du mista sist før du ble gravid på nytt? Har hørt man bør vente en syklus men tenker at siden foeret aldri ble større enn 6 uker (4 uker) så er det vel bare å kjøre på igjen?? har ikke lyst å vente..

Lykke til med din lille- er kjempeglad for å høre at det gikk bra med deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...