★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 dette med vann i kroppen...har ikke noe hevelser som jeg kan se ihvertfall men har "vondt" i armer og ben på en måte..vanskelig å forklare men..under huden inni kjøttet???litt sånn varm "sviende følelse hehehe...snodig følelse føler meg hoven uten å være det(?) herregud for ett innlegg men det er no sånn det føles:D
tine0810 Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 hvis du trykker på armer og bein, litt hardt, og det henger igjen litt søkk på en måte....så har du vann i kroppen.......tror jeg:-) jeg har litt vann i kroppen i følge jordmor, men kan ikke kjenne det på noen måte......
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2010 takk:) tja...må no være det minste søkket i verden jeg har... hmm rare greier..
eliona Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 trykk på for eksempel leggen din, litt hardt med tommelen , hvis det blir hvit lenge så har du vann i kroppen. hvis det ikke blir noe "hvit" merke så har du lite eller ingenting.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2010 hmm blir ikke hvit men får som sagt ett lite søkk.....kan ikke skjønne hva annet som skla kunne gi meg denne følelsen?:/
cadence Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 det lille søkket er tegn på vann i kroppen...
cadence Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 glemte å skrive at tyngdefornemmelse, spreng, prikking kan være tegn på vannansamling
Gjest Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Jeg er hvit ganske lenge uansett hvor på kroppen jeg trykker omtrent, men får ikke noe søkk?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2010 cadence. er ca slik det føles som du beskriver..prikking eller stikking om du vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå