Gå til innhold

hvordan kjennes det ut?

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette med vann i kroppen...har ikke noe hevelser som jeg kan se ihvertfall men har "vondt" i armer og ben på en måte..vanskelig å forklare men..under huden inni kjøttet???litt sånn varm "sviende følelse hehehe...snodig følelse

føler meg hoven uten å være det(?) herregud for ett innlegg men det er no sånn det føles:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du trykker på armer og bein, litt hardt, og det henger igjen litt søkk på en måte....så har du vann i kroppen.......tror jeg:-)

jeg har litt vann i kroppen i følge jordmor, men kan ikke kjenne det på noen måte......

Skrevet

takk:) tja...må no være det minste søkket i verden jeg har...:) hmm rare greier..

Skrevet

trykk på for eksempel leggen din, litt hardt med tommelen , hvis det blir hvit lenge så har du vann i kroppen. hvis det ikke blir noe "hvit" merke så har du lite eller ingenting.

Skrevet

hmm blir ikke hvit men får som sagt ett lite søkk.....kan ikke skjønne hva annet som skla kunne gi meg denne følelsen?:/

Skrevet

det lille søkket er tegn på vann i kroppen...

Skrevet

glemte å skrive at tyngdefornemmelse, spreng, prikking kan være tegn på vannansamling

Skrevet

Jeg er hvit ganske lenge uansett hvor på kroppen jeg trykker omtrent, men får ikke noe søkk?

Skrevet

cadence.

er ca slik det føles som du beskriver..prikking eller stikking om du vil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...