Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre for 2 uker siden att babyen ligger mest sannsynlig i sete leie.Skal til jordmor i morgen og på sykehuset neste uke for å sjekke leie..

Men jeg lurer bare på siden jeg kjenner hikkinga til babyen så langt oppe på magen om den fortsatt ligger i seteleie? noen som har noen tanker om det..er 35 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 34+1.

For en uke siden sa jordmor at babyen ligger i seteleie, og sendte brev til sykehuset for sjekk (også fordi magemålet er stort).

Babyen ligger fortsatt i seteleie (kjenner hodet over navlen, og det er ikke hardt nok nederst til at det er noe hode der...). Jeg kjenner hikkinga ganske høyt oppe jeg og.

Kjenner du hodet da?

Hvor lang tid tok det fra du hørte fra sykehuset forresten - jeg har ikke hørt noe, og har heller ikke kontroll hos legen før om to uker...

Skrevet

Hei og takk for svar...

legen min sendte brev på en tirsdag og jeg fikk brev fra sykehuset på lørdag så det gikk veldig fort...så når jeg skal på sjekk er jeg 36 uker. Jeg kjenner noe rundt som buler ut over navelen,men blir så usikker på om det er ryggen el hodet..og om det er beina eller armene som stikker ut på sidene....

Skrevet

eller om det kansje er rompa jeg kjenner så høyt oppe....

Skrevet

Hm, det hadde gjort meg veldig glad om det var rumpa... men da har hun en meget beinete og stram rumpe i hvert fall, hehe.

Lykke til, det er vel fortsatt muligheter for at de snur seg, eller at de kan få hjelp til å snu seg (men det er visst sinnsykt vondt)

Skrevet

Jordmoren min var ikke i tvil om at det runde som buler ut over navlen er hodet forresten...

Skrevet

jeg var på kontroll i går, og fikk høre at snuppa hadde snudd seg og ligger med hodet ned. Jeg hadde en anelse pga kraftige spark i ribbeina... Må bare si at jeg ikke har reflektert over hvor det har kjentes ut som hikkingen kommer fra.

Skrevet

min jm sier at hvis hodet vender ned, så sparker babyen oppover og hikker nedover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...