★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 etter å ha lest noen gode ideer til pappagaver her inne har jeg da begynt å ordne til en liten kurv som skal stå klar når vi kommer hjem...pappaboken,1 pils hvor jeg skal laget egen etikett på "min første pappa-pils" eller noe i den dur(ikke skrevet enda) og litt peanøtter og annet snacks pluss et fint kort jeg tenkte scrappe selv... men så er det jo en som blir storebror også og syns ikke det heller skal gå forbi i stillhet:) han er 12 år og jeg er litt usikker på hva jeg skal ordne til han..noen gode ideer?
carina86 Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 hmm. vet ikke hvor mye du har tenkt å lege i det men kanskje ett nytt tv spill eller gavekort på tv spill, for da har han noe å gjøre mens besøk og aller er opptatt ab baby'n. vi har ikke tenkt å ha noe storebror gave, men nå skal det sies at jr bare er 2 år. vi har heller blitt enige om at vi skal ta han med ut (en av oss av gangen da seff) å dra på bondegårdsbesøk osv, sånn at hen ser at mamma og pappa er der for han forsatt.. lykke til
Sesilia Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Jeg synes også det var en god ide med noe han kan gjøre på mens dere får barselbesøk... Så da kommer det jo litt an på hva han er interessert i? Playstationspill? Dataspill? Noe musikk/utsytr etc? Eller bare rett og slett noe han virkelig ønsker seg, som kommer til å havne på ønskelista til jul... Vår kommende storebror på godt og vel 4,5 får et spill - stigespillet... Noe vi kan gjøre sammen og som gir han litt oppmerksomhet når trøkket rundt baby blir stort...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2010 takk for innspill dere:) tenker nok at det blir noe x-boks greier eller kanskje ett nytt skateboard...hmm...får be han sette opp en ønskeliste på hva han ønsker seg til jul kanskje så jeg kna plukke ut noe der hihi:) men tenkte også som en av dere nevnte med å finne på ting med han en av gangen... kansjke lage ett gavekort med kino og pizza:) en date med mamma:D rekker vel akkurat hjem til neste ammerunde om det skulle være sånn ca hver 3 time..
Sesilia Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Det hørtes fint ut med date med mamma! Det har vi også tenkt på, som en del av tilvenningen til ny tilværelse... At det er så godt med alenetida - også med mamma! Pizza og kino hørtes deilig ut!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2010 viktig at de får ha oss litt for seg selv i blant tror jeg når det kommer en baby i hus..nå er jo storebror her en 7ende klassing som er mye ute med venner og ikke så veldig oppmerksomhetssyk etter meg som før men tror nok han vil like en date ja:) bare det å leie en film å sitte på rommet hans å se den sammen blir nok satt pris på her..eller spille noe...
Wopi Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Her er storesøster 8 år. Hun får et digitalt, barnevennlig kamera! Det kostet 1000 kr, men hun skal få det av lillesøster på sykehuset. Og forhåpentligvis får hun noe spennende og gøy å drive med, når alle kommer for å hilse på lillesøster. Så kan vi sammen lage album og sånn etter hvert.
cadence Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Her er storesøster 5.klassing, og for henne blir det et Nintendospill fra lillesøster, samt ride/sprangkurs (en kveld i uka i 10 uker) på egen ponni som starter opp på nyåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå