kikki6 Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 I går når jeg tørket meg kom det en del slim,gjennomsiktig, en del den første gangen jeg tørket meg så bare litt de tre fire gangene etterpå hvor jeg var på do... er dette kansje slimpropp? ingen ting i dag...og nå sitter jeg her og får murringer el litt rare smarter i ryggen og på nedsiden av magen hver 6 minutt....jeg er 35 uker på vei...kan det være noe på gang? har ikke vært plaget med noen kynnere dette svangerskapet. Heller ikke det forje..håper noen kan svare meg..
Nat27 Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Jeg har det litt sånn også... Første gangen jeg oppdaget slim var jeg ca 33++. Stort sett blankt. Var altfor tykt til å være utflod. Har kommet litt og litt sånn innimellom etter det. Begynte også med en god del murringer omtrent på samme tidspunkt. Disse har jeg hatt siden, og er 34+4 i dag, men det er ikke noe regelmessig enda hvertfall,.. Deler av slimproppen kan jo gå litt og litt i ganske lang tid før noe skjer, men dersom du tror kanskje at det kan være begynnelsen på rier du har siden de kommer regelmessig, kunne du kanskje tatt en tlf? Det kan jo bare være normal modning - men bekymrer du deg, så ring og spør noen som har et litt mer profesjonelt svar! Uansett er du jo kommet så langt i svangerskapet at dersom noe skjer er det jo ikke noen krise. Som regel gjør de ingenting for å stoppe fødselen etter 33 fullgåtte uker.
kikki6 Skrevet 14. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2010 Takk for svar:) forløbig så har det roet seg ned litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå