Gå til innhold

Guri land å jeg sliter..

Anbefalte innlegg

Sliter med ekstrem kvalme om morgenen som avtar noe utover dagen, men er stort sett uvel dagen lang. I tillegg er jeg super trøtt så kunne tenkte meg å sovet om trent hele tiden... Merker at jeg ikke er fullt så effektiv på jobb som jeg var.. tenker kun på at jeg gleder meg til å komme hjem og få lagt meg på sofaen.. (kunne egentlig sovnet her på pulten)

Har ikke fortalt nyheten til noen på jobb enda, bortsett fra en veeeldig god kollega, så begynner litt å lure på hva de tenker.. ser nok at jeg ikke er fullt så opplagt lenger..

Måtte bare få ut litt frustrasjon.. og håper at det blir bedre etter hvert!

Merker at man blir sliten når det blir slik over lengre tid og jeg er kun i uke 6+6...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142318878-guri-land-%C3%A5-jeg-sliter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I HEAR YOU, BROTHER (MOTHER)!!! :-D

Jeg vet åssen du har det, det er helt grusomt!!! Dvs, jeg sliter ikke med ekstrem kvalme som deg, men er småuggen hele dagen, før jeg spiser, etter at jeg har spist og ellers jevnlig gjennom hele døgnet. Det sitter liksom i halsen hele dagen lang, og det føles litt bedre om jeg spiser litt. Men jeg småspiser jo hele tiden, jeg kommer til å legge på meg 10 kg de første 3 månedene :-p

Jeg er også helt håpløst trøtt og sliten, orker nesten ikke reise meg opp fra kontorstolen (heldigvis jobber jeg på kontor), men jeg har STORE konsentrasjonsproblemer og er konstant trøtt og utslitt. Særlig ille blir det etter lunsj, da er det nesten sånn at jeg lurer på hva jeg i det hele tatt gjør på jobb. I tillegg må jeg opp for å tisse hver natt, noe som ikke gjør saken bedre dagen etter.

Ingen vet hvorfor jeg er sånn heller, men kanskje det hjelper når jeg forteller det om noen uker? (At sjefen da kanskje forstår noe av ineffektiviteten min...?)

Og jeg er jo den zombien hjemme for tiden, skikkelig livlig kjæreste gitt!! Vil bare ligge på sofan og er klar for å legge meg i 20-tiden. Jeg er forresten sånn ca like langt som deg, i uke 7 et sted tror jeg :)

Så bra å høre at det ikke bare er meg.. unner så klart ikke andre å ha det slik, men er greit å ha noen å syte til som forstår deg og som er i samme situasjon..

Jeg har også kontorjobb, men hjelper ikke så mye så lenge konsentrasjonen ikke er der..

I går sa jeg til mannen min at det burde vært bedre fordeling på dette, en uke på han og en uke på meg osv.. men vi får til gjengjeld oppleve noe helt spesielt. Gleder meg til å kjenne at det er liv:)

Jeg krysser fingerne for oss og håper på bedre tider for oss..:)

Når har du tenkt å fortelle det til de på jobb? Jeg har en plan om å vente til jeg er 3 mnd på vei, men spørs om jeg klarer å vente. I hvert fall til sjefen...

Haha, jammen hadde mannfolka hatt godt av å føle dette på kroppen annenhver uke ja =D Tipper de hadde sjukemeldt seg før graviditetstesten var helt klar ;-)

Eneste trøsten er at det faktisk går over, som regel etter uke 12 en gang blir det litt bedre :-) (Hmm, bare 6 uker igjen da jo!)

Tenkte å vente med å fortelle det på jobben (sjefen) til jeg har passert 12 uker, hvis det er mulig. (Med mulig mener jeg at magen min er jo så oppblåst at det spørs om den er blitt enda større om noen uker?!) Har ikke lyst til å si det for tidlig heller, samtidig hadde det vært kjekt om folk visste hvorfor jeg er så surrete og sløv om dagen :-p

Vurderer seriøst å ta meg et par dager hjemme på sofaen i nærmeste framtid, det er bare SÅ slitsomt å føle seg UTSLITT hele tiden :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...