Lykkelina Skrevet 14. september 2010 #1 Del Skrevet 14. september 2010 aldri svarer meg. Har flere ganger spurt om du kan spå meg uten å få svar. Så ser jeg litt etterpå at du har svart på flere andre innlegg etter meg. Kan du være så snill å prøve om du kan se noe om meg? Jeg lurer på om du kan se noe om hvordan helsen min blir fremover? Har slitt endel med sykdom de siste årene. Blir jeg frisk noengang? Er også veldig spent på jobbsituasjon fremover. Skal tilbake i jobb etter permisjon, men er usikker på om jeg får fortsette neste år. Trivdes godt før permisjonen, men jobben er endret litt nå. Har ikke fått svar ang.barnehageplass fra nyttår. Får vi det? Kan du se hvordan det går med meg og mannen min ? Mellomste barnet mitt sliter med noe. Kan du se om han blir kvitt problemet? Kan du også se hvordan barna våre vil klare seg fremover? Håper du vil ta deg tid til å svare meg denne gangen. Tusen takk . Er født 20.02.74 mannen 03.12.75 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142318806-heistratosen-er-mamma-blir-litt-trist-fordi-du/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. september 2010 #2 Del Skrevet 14. september 2010 Hei, jeg bruker ikke å spå så mye lenger og noen er enklere å få opp ting på enn andre.....skjønner at dere blir skuffa men samtidig blir jeg også litt lei meg når jeg får sånne kommentarer, fordi jeg bruker av fritiden min på å gjøre dette og jeg gjør d helt gratis og det er veldig mange som maser!! Helse liker jeg helst ikke å spå om! Men føler at du er en del deprimert, prøv å se mer positivt på ting, så blir det lettere for deg å takle hverdagen også, et tips jeg vil gi deg...fordi ofte så fører tankene til at ting blir mer negativ om man tenker negativ enn om man gjør d omvendt....tror egentlig at du er en ganske positiv person men nå har du pakka deg litt inn i det negative teppe.. Vanskelig å si ang bhgplass....men tror d vil ordne seg, men tror ikke dere får svar på det før om en stund....Kjenner at det er mye usikkerhet rundt deg og det merkes også på humøret ditt...jeg kjenner at jeg blir veldig veldig sliten av å se på deg. og d var veldig mange spm...tror jeg må melde pass på resten, skal heller se om jeg får til mer senere/ en annen dag.... klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142318806-heistratosen-er-mamma-blir-litt-trist-fordi-du/#findComment-142320942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelina Skrevet 14. september 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2010 Tusen takk for at du brukte tid og krefter på meg. Det var absolutt ikke meningen at du skulle bli lei deg. Beklager at jeg skrev det. Skjønner at du blir sliten og lei av alle oss som maser Det stemmer veldig bra det du sier om meg. Blir veldig glad om du orker å se på melllomste gutten min f.19.07.2002. Tusen takk snille stratosen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142318806-heistratosen-er-mamma-blir-litt-trist-fordi-du/#findComment-142321038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå