Gå til innhold

vektenøkning til nå :P

Anbefalte innlegg

heisan folkens =)

en lite viktig ting jeg lurer på, men lurer alikevel :)) hvor mye har dere lagt på dere til nå?

jeg er oppe 1,5 kilo og er 11+3, sist svangeskap la jeg så innmari mye på meg at jeg lurer nå bare på hvordan andre ligger an.

*.*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142318758-vekten%C3%B8kning-til-n%C3%A5-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er 9+4 og er -1 kg.

Forrige svangerskap gikk jeg ned 4 kg første trimester og gikk kun opp igjen disse 4 kg resten av svangerskapet. 1 uke etter fødselen veide jeg 12 kg mindre enn før jeg ble gravid, og lillegutt var tynn og romskinnet da han kom. Så denne gangen satser jeg på å legge på meg mer normalt og forhåpentligvis få en baby som er rund og god!

Annonse

Er 9+0, og 0 kg. Gikk opp 13 kg sist, men alt kom de siste to måndene. Sist gikk jeg opp 5 kg fra 3 månder til 7 månder. Så bare rant det på, men det som kom på slutten gikk heldigvis fort av igjen:)

Er 10+4, og er nesten på det samme som før jeg ble gravid. Gikk ned ett par kilo fra uke 5 til 9, men det går oppover igjen nå, sakte med sikkert. La på meg 20 kg (!) med vår første, men da var jeg litt vel tynn før jeg ble gravid. Var også veldig mye i ro pga bekkenproblemer. Forhåpentligvis går det bedre denne gangen.

Halvannen uke til vi kan begynne å slippe ned skuldrene, og til ultralyd.

Håper dagene går raskt!

er 10+4, har ikke veid meg etter 6 uke, men ser at jeg har gått ned i vekt !! ved bare å se meg i speilet. Svigermor kaller det smalmåneder. Spent på hva nåla viser når jeg skal på kontroll om to uker. Har vel en sammenheng med hvor mye kvalm jeg har vært, gått mye i rista brød med leverpostei og rødbeter...

Jeg er 10 uker og har ikke gått opp noe i vekt. Jeg gikk ned de første ukene og nå er jeg tilbake til utgangspunket. Jeg gikk opp 30 kg i første sv skap og 23kg i andre sv skap. Men synes å huske at jeg la på meg mye i begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...