Gå til innhold

Har møtt en fyr, men... noen som vil se? ser tilbake om ønskelig :)

Anbefalte innlegg

Hei..

Har møtt en fyr og virker som han er intr ogsånt og jeg er liker han utrolig godt, han har også sagt at han liker meg veldig godt, men at han ikke er intr i noe forhold nå..

Lurer på om du/dere ville sett om dere trur det blir noe mellom oss etterhvert? og isåfall når?

Han: Kenneth Født: 11.03.87 (23år)

Jeg: Kristina Født: 05.09.92 (18år)

På forhånd tusen takk:) (kan se tilbake)

Fortsetter under...

Får opp at du ikke får han slik du vil ha han, men at det du får kanskje e bra nok for deg en periode.. Ser ingenting om barn eller flytting sammen, så nyt tida dåkk får, og se om noe forandrer seg på grunn av ytre påvirkning.. : ) Avgjørelser som taes eller nettopp er blitt tatt vil ha innflytelse på hvordan forholdet eskalerer!

Kan du se om jeg er gravid nå? f: 03.04.82 - Hege

Du har helt rett.. Fant ut etter en "lang" samtale med han idag at han liker en annen mye bedre en meg så han er/var bare er ute etter en "flørt" med meg frem t det eventuelt hadde blitt de.. Så jeg ga han et valg for jeg gidder ikke bli brukt, så jeg ba han velge mellom hun og meg.. Og han valgte henne.. Så vi er bare gode venner nå.. :)

Ser du om jeg møter en ny eller om jeg kommer til og være singel fremover? (vis du orker og vil se)

Og tusen takk for at du tok deg tid til og se på meg :) Stemmer gjør det også :)

Trur ikke du er gravid nå, får opp februar som en god måned men mulig det skjer føre februar også.. :)

Lykke til :)

Hei og takk for svaret ! jeg skal se i morgen ettermiddag, er på tur på jobb, ferdig etter kl 14 i morgen, får jeg tid på jobb, skriver jeg så fort jeg kan.

Trasig at det ikke ble deg og han, men kan si på magefølelsen jeg får at du ikke trenger å vente så veldig lenge før en ny flørt dukker opp, skal se om den blir noe mer enn en flørt så fort jeg kan!

Ha en fin kveld! og husk at du bare utsetter å finne den store kjærligheten mens du er usikker sammen med en som ikke er rett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...