E-sept10 Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Plutselig nå i kveld ble småen sykt aktiv her. Og det gjør vondt! H*n snur og vender på seg inni her, og nesten hele tiden, når jeg en ilende og stikkende smerte helt nederst i magen og inni greiene. Noen peiling på hva dette er? Noen ganger er det så vondt at jeg skvetter til.
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 hmmm, kansje du har fått starten på bekkenløsning? den stikkinga og smerten altså. at du merker h*n ekstra godt nå pg av det??
E-sept10 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2010 Bekkenløsning har jeg hatt siden uke 15. Er uke 37 + 5 nå. Kan det ha noe med det å gjøre altså?
cadence Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Kanskje h*n fester hodet i bekkenet nå?
E-sept10 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2010 Kanskje det. Hvis det er det, så håper jeg virkelig det ! Hehe
Gjest Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 jeg vet ikke hva det skyldes, men er 38 uker på vei, og hun har vært aktiv der inne hele veien, men natt til i går var det helt sinnsykt!! Er vant til at magen beveger seg masse da hun driver på, men denne gangen var det noe _helt_ annet... Og i dag kjennes det ut som om hun prøver å stange seg gjennom rompa mi... hehe kjeeeeeempe deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå