allabarna Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Har hørt at disse posene er ganske like, men prisen er jo ikke lik... Odenwalder er endel dyrere. Og er det viktig at posen er så lang som mulig når ungen min bare er 3 mnd nå?
Marius og Jonas! Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Jeg har hatt Odenwalder med begge mine barn, og er veldig fornøyd med den! Bruker bare lette ullklær inni posen selv når det er ganske mange minus, og den er veldig grei! Eneste minus er kanskje at den er nesten litt for varm når det "bare" er rundt null grader.....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Jeg har Odenwalder og er kjempefornøyd=) Passer til barna blir ca 3 år og slutter å bruke vogna, så her skal 2-åringen få bruke sin pose i vinter også, mens lillesøster skal få ny Odenwalder hun også, for de er jo så gooode og varme og lette og perfekte, sammenlignet m mange andre poser;) Ticket 2 heaven har jeg aldri prøvd dessverre..
Tremo Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Kan bare slenge meg på odenwalder gjengen. Hatt/har den posen til alle tre barna og er kjempefornøyd. Barna er varme og gode, og posen har vi brukt til "poseslutt" sånn ved 2-3 års alder. Selv om ungen din bare er 3 mnd nå, så skal h*n jo ha posen i flere år, og da blir det jo billigere å kjøpe en lang som kan brukes hele poseperioden;) Og det er bare å dytte den litt innover i baggen. Har brukt den både i bag- og sportsvogn og pulk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå