Gå til innhold

Hjeeeelp... Bryllupsløfter??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hulk, vi har hatt så mye å stri med de siste ukene at å skrive noen ord til min kjære som jeg skal gifte meg med nå på lørdag (!!) har kommet bak i rekkene.

Det er bare en liten tur til tinghuset med nærmeste familie og forlovere, men vi vil ha med noen personlige ord for å gjøre det litt mer personlig.

Men jeg ANER ikke hva jeg skal si! Kan jo ikke bare si at han er perfekt og at vi har drømmeforholdet liksom, selv om det er sant... Skal man også ha med løfter, som i ting man lover den andre i denne lille talen? Og hvor mye tid, 5 min??

Sukk... LØRDAG!!!............... *svelger*

Jeg fant hvertfall drømmekjolen i dag, selv om den må sys til litt. Til latterlige 409 kr :) Den er sikkert verdt over 5000!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, på lørdag allerede? Så gøy!!! weee :))

Kan ikke hjelpe deg med løftene, forresten...hadde ikke hatt peiling selv! hm...Går sånt an å google?? :P

Fant en side, mest sånn om tale, egentlig, men kanskje du får noen tips til løfter?

Ellers sånn hva man skal ha med, løfter og sånn er det jo litt opp til dere hva dere mener. Kanskje dere kan bli enige om hva som er det viktigste å si noe om; følelser, forventninger, løfter o.l..?

Men for all del - jeg er ikke gift og har ikke skrevet/sagt noe sånt før - så det kan hende jeg kommer med heeeelt teite tips her..! :P

Så bra at du fant kjole! OG til en fantastisk pris, da :D

Skrevet

Ja, litt sånn "Vi bare gjør det nå a du?? For hvis vi hele tiden skal se an omgivelsene og situasjonen vår, så kommer det til å ta flere ÅÅÅR - JA! Knall!" :D Hehe.

Fant en ålreit engelsk side med ganske tradisjonelle wedding vowes, så jeg knæbber litt derfra og innlemmer (?) personlige ting, gjør det til mine ord liksom. Tror jeg skal få det til. Problemet er nå å få det kort nok både i tid, og slik at jeg husker det haha...kanskje jeg må ha med stikkordhuskelapp - er det lov??! Hehe...slike problemer altså... ;)

Kjolen er helt syk. Den er med masse offwhite blonder med dråpeformede, små perler - veier et tonn. Sånne lange ærmer som blir vide ytterst, og et laaaangt slep. Det skal kortes inn litt da, for vi (mamma og jeg ..) må sy den til litt, og da er det jo masse ekstra stoff der. Kjolen er nok verdt 4-5000 minst! 409 kroner liksom...føler nesten at jeg har lurt noen. Hihi!

Skrevet

Du blir sikkert nyydelig :)))

Og når det kommer til hva som er lov og ikke; det er DITT bryllup, Du bestemmer hva som er lov!! hihi :)) Men for min del hadde jeg helt sikkert tatt med en aldri så liten huskelapp, det er jo en veldig følelsesladet stund, så det er sikkert fort gjort å "dette litt ut" .

Lykke til med forberedelsene :))

Skrevet

Byttet forresten litt nick underveis, men regner ikke med det var så vanskelig å kjenne meg igjen...hehe

Skrevet

fant et dikt eg synes er veldi fint da trenger jo ikke bare være tale vet du...

tenk på hva som fanget interessen din ved han...

finn frem noen bilder du synes er mega bra av han sett deg ned alene å studer bildene tenn gjerne lys og... for stemningens skyld... kan hende alt kommer dettende i hode på deg da...

skriv det hjerte ditt forteller deg om han, dine følelser...

her er i hvertfall diktet...

Du er enestående

Du er enestående.

Du er mer verd enn noen kan måle.

Du kan noe som er spesielt for deg.

Du har noe å gi andre.

Du har gjort noe du kan være stolt av.

Du har store ubrukte ressurser.

Du duger til noe.

Du kan godta andre.

Du har evne til å forstå og lære av andre.

Det er noen som er glad i deg.

lykke til med skrivingen.

høres kansje veldi klisje aktig dette men sånne ting skal være romantisk og klisje aktig og en skal kjenne det i laaaang tid etter på.

Skrevet

Jeg giftet meg på tinghuset i juni, og vi sa ikke annet enn ja til hverandre... Men hun som drev på med vielsen gjorde det hele til en vakker ramme og sa mye fint om ekteskap.

Skrevet

Ja, det er vel det som er det vanligste på tinghuset, men vi kunne gi beskjed om vi ville ha med noe ekstra, slik som ringbytte eller løfter, så da blir det slik :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...