Gå til innhold

:( må nåkk forlate dere for denne gang :(

Anbefalte innlegg

Dette gikk ikke som det skulle nei, fikk utroli med smerter forgie mandag med blødninger :( og visere seg at det er svangerskap i egglederen :( det verste var at vi var i syden da blødningene startet og det gjorde det litt verre syntes jeg :(

men Lykke til med dere alle andre her inne jeg kommer nåkk til å følge med ;)

Takk for meg

Fortsetter under...

Ånei...det var veldig leit å høre, mamma til 2 + 1 i magen <3 !!!

Håper alt er bra med deg fysisk - å at du kommer deg fort. Masse lykke til videre...det er noen skritt å gå, men det kommer bedre dager etter hvert!!! Stå på!!! Vi venter på deg her inne vi, vettu ;)

Stor og god klem,

Annonse

Uff så trist! Er i samme situasjon nesten selv..blør og har sett på ul at fosteret er veldig lite og ikke vokser som det skal...blir nok utskraping neste uke...hjertet slår nemlig fortsatt men har nesten ingen håp om noen aprilbaby...

Vi får prøve igjen om ikke så lenge, heldigvis er oddsene for at man mister igjen svært små

Tuuusen takkkk alle sammen, har nå nytt nick da mamma ti 2 + 1 i magen <3 har blitt mamma til 2 m håp om 3 <3

alt går vel sånn opp og ned, ble hentet m ambulanse i natt for fikk vel ett sånt panikk anfall som legen så pent kalte det, men ingen oprasjon ennå, de tror jeg slipper det siden hcg går fremdeles stabilt ned. Jeg håper oxo på at jeg kommer fort tilbake men har ikke helt trua på det siden vi brukte 1 år på å bli gravid brukte 3 år på førstemann å men håpet er jo der vi brukte bare 6 mnd på nr 2 da så alt er vel mulig.

Lykke til damer jeg skal nok følge med dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...